اخبار فیلم

اعلام تاریخ شروع فصل سوم سریال His Dark Materials، انتشار اولین تریلر

اولین تریلر برای HBO و BBC برای فصل 3 آنها سریال His Dark Materials را منتشر کردند که در پایان تاریخ شروع فصل آخر این سریال فانتزی اعلام شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل سوم و آخر سریال His Dark Materials منتشر شد. در اولین تریلر فصل سوم سریال Demonic Power شاهد تصاویر زیادی از وقایع پایانی سریال و نبرد نهایی هستیم که طی آن موجودات بیشتری به نمایش در می آیند. Lyra و Will باید در آخرین ماجراجویی خود با موانع خطرناک و مرگبارتری روبرو شوند و شما می توانید این تریلر بسیار جذاب را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در انتهای تریلر تاریخ شروع آن نیز مشخص شده است پخش فصل سوم سریال His Dark Materials تایید شد و پخش فصل آخر سریال His Devilish Power در تاریخ 5 دسامبر سال جاری (14 آذر) از شبکه های HBO، BBC و HBO Max آغاز خواهد شد. علاوه بر این، اولین پوستر فصل پایانی سریال His Dark Materials نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

سریال Dark Materials اقتباسی مستقیم از رمانی به همین نام است فیلیپ پولمن فصل سوم این سریال بر اساس سومین رمان با عنوان The Amber Spyglass تولید و در تاریخ نامعلومی از شبکه BBC و HBO منتشر خواهد شد. جک تورن او مسئول ساخت سریال His Dark Materials است که برای فصل آخرش نیز بازگشته است. آمیت گوپتا، چارلز مارتین و ورونیکا توولسکا، جزو کارگردانان فصل سوم سریال His Dark Materials است.

تابعایونی کین، پرنس ویلسون، جیمز مک آووی، روث ویلسون، ویل کین، روتا گیدمنتاس، لین مانوئل میراندا، جید آنوکا، Adwale Akinoye Agbaje، Jamie Ward، Simon Harrison، Chipo Chung، Kobena Huldbrook-Smith، Amber Fitzgerald Wolfe، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فصل آخر سریال His Dark Materials حضور پیدا کردند و به ایفای نقش پرداختند. فصل سوم سریال قدرت شیطانی قرار است در 8 قسمت تولید شود.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا