اخبار بازی

سخت ترین بازی های جهان باز که شما را به چالش می کشد

در این مقاله شما را با بازی های جهانی آشنا می کنیم که می توانند بازیکنان را در سطوح سختی بالاتر به چالش بکشند.

بازی‌های جهان باز از آن دسته کسب‌وکارهایی هستند که معمولاً به خاطر دنیای وسیع و فعالیت‌های جانبی بیشمارشان شناخته می‌شوند. شما معمولاً کسب و کار خود را در این بازی ها از سطح پایین شروع می کنید و با جمع آوری منابع مختلف سلاح ها و تجهیزات خود را ارتقا می دهید تا بتوانید به سراغ دشمنان قوی تر و چالش های سخت تری بروید. سازندگان این سبک بازی معمولا سعی می کنند درجات سختی متفاوتی را برای بازیکنانی که می خواهند خود را به چالش بکشند با مواردی مانند افزایش میزان آسیب وارد شده به شخصیت، افزایش سلامت دشمنان یا ایجاد تغییر در قوانین بازی تعیین کنند. جهان

البته آثاری مانند بازی های Studio From Software وجود دارند که حتی در پایین ترین سطح سختی نیز کاملاً چالش برانگیز هستند. با این حال در این مقاله سعی کرده ایم 10 بازی جهانی را در اختیار شما قرار دهیم که از سخت ترین و سخت ترین تجربه هایی هستند که چه به صورت کلی و چه در سطوح سختی بالاتر با آن ها مواجه خواهید شد.


Subnautica: Sub-Zero – هاردکور

مانند نسخه اول، Subnautica: Below Zero سه حالت مختلف بازی را به بازیکنان ارائه می دهد. پس از ورود به بازی، بازیکنان به صورت پیش فرض با حالت Survival مواجه می شوند. جایی که بازیکنان باید سطح سلامتی، غذا، اکسیژن و آب را کنترل کنند. در طول بازی وقتی کشته می شوید تمامی آیتم ها را از دست خواهید داد و به دلیل وجود هیولاهای سیاره 4546B بارها با این مرگ مواجه خواهید شد. البته مانند کارهای مشابه معمولا پس از انتشار مجدد می توانید آن را بازیابی کنید.

در این بازی حالت هاردکور مانند حالت بقا است اما با این تفاوت که شما فقط یک زندگی دارید و وقتی کشته می شوید تمام می شود! برای سخت تر شدن بازی، زمانی که سطح اکسیژن شما پایین است، صفحه نمایش PDA دیگر به شما هشدار نمی دهد و به راحتی می توانید غرق شوید. غوطه ور شدن در دنیای بی رحمانه بازی بسیار دشوار است، اما حالت هاردکد واقعاً محدودیت ها و صبر شما را آزمایش می کند.


بازی Western Forbidden Horizon

Horizon Forbidden West – سطح دشواری بسیار دشوار

دنباله بازی پرطرفدار Horizon Zero Dawn به بازیکنان چندین سطح دشواری برای مقابله با روبات‌های خود ارائه می‌دهد. تنوع زیاد اسلحه ها و زره های شخصیت اصلی بازی با پویایی بالایی که دارد تجربه فوق العاده ای است که مشابه آن در آثار کمی دیده شده است. البته این بازی همیشه آنقدر بامزه نیست و در نوع خود می تواند بسیار سخت باشد. برای مثال اگر بازی را روی Very Hard انجام دهید نوار سلامتی دشمنان افزایش می یابد و می توانند آسیب بیشتری به شما وارد کنند که می تواند برای شما یک چالش باشد.

البته اگر به دنبال چالش بزرگ تری هستید، سطح سختی دیگری به نام Ultra Hard در بازی گنجانده شده است. این درجه سختی فقط در حالت New Game + بازی موجود است و سطح سلامتی دشمنان را تا 294 درصد افزایش می دهد و از طرفی آسیب های وارد شده در حین آن را افزایش می دهد. الفی دریافتی از دشمنان اکنون 200٪ افزایش یافته است! اکنون دشمنان به حضور Eloi سریعتر واکنش نشان می دهند و برای هر گونه مخفی کاری به زره Utaru Winterweave نیاز خواهید داشت. در این حالت Easy Loot و Auto Aim غیرفعال هستند که باعث می شود لوت زمان بر باشد.


پوستر بازی ترسناک Dying Light 2

Dying Light 2 Stay Human – سطح دشواری سخت

Dying Light 2 Stay Human مانند نسخه اول حالت سختی Nightmare ندارد و در نتیجه بازیکنان تنها می توانند از حالت سختی سخت برای به چالش کشیدن آنها استفاده کنند. با کاوش در شهر، ماموریت های جانبی را کامل می کنید و با کسب درآمد بیشتر، به سرعت قدرت خود را افزایش می دهید. البته راه رسیدن به این نقطه می تواند سخت باشد. گاهی اوقات دشمنان شما را از راه دور هدف قرار می دهند و از طرفی Volatiles به عنوان یکی از اصلی ترین تهدیدات همیشه در انتظار شماست.

از طرف دیگر، موجودات آلوده معمولاً نوار سلامتی بالاتری دارند که باعث می شود در هنگام مبارزه با آنها دوام سلاح شما به میزان قابل توجهی کاهش یابد. البته در هنگام از بین بردن دشمنان می توانید این کار را مدیریت کنید، اما قبل از مواجهه با مواد فرار بسیار مراقب باشید که از قبل آماده باشید!


یکی از باس های بازی Elden Ring

انگشتر شیخ

وقتی از بازی های Studio From Software صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند، سختی و تلفات بی پایان و شگفت انگیزی است که در هر یک از مراحل آن پشت سر گذاشتیم. Elden Ring، جدیدترین بازی این استودیو نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی و باس های آن به خودی خود بسیار چالش برانگیز هستند و برای به چالش کشیدن بازیکنان نیازی به درجه سختی بسیار بالاتری ندارند. در برخی از زمینه های بازی، چیزهایی وجود دارد که می توانند به راحتی شما را در کسری از ثانیه از وجود خود بیاندازند! حتی اگر می خواهید داستان بازی را دنبال کنید، باید به سراغ دشمنان و باس های فوق العاده سختی بروید که باعث می شوند بارها و بارها مرگ را در بازی تجربه کنید.

البته سازندگان راه های مختلفی را برای قدرتمندتر شدن در بازی اندیشیده اند. پرورش رون ها یا استفاده از طلسم و روح از جمله مواردی است که در طول بازی به شما کمک می کند. اما حتی برای یک بازیکن حرفه ای سولز، ساعات اولیه بازی می تواند بسیار سخت باشد.


شخصیت اصلی بازی Project Zomboid

Project Zomboid – سختی آخرالزمان

Project Zomboid از استودیوی Indie Stone شبیه یک بازی جهان باز معمولی با تجربه ایزومتریک زامبی محور در نگاه اول به نظر می رسد. شما اساساً سعی می کنید تا زمانی که ممکن است زنده بمانید در حالی که منابع را جمع آوری می کنید و با زامبی ها مبارزه می کنید. شما می توانید در بازی مهارت کسب کرده و آن را ارتقا دهید، اما در عین حال باید از پارامترهایی مانند گرسنگی، خستگی، استرس و حتی بی حوصلگی شخصیت اصلی بازی آگاه باشید.

اگر این المان ها کامل نباشند، درجه سختی Apocalypse می تواند چالش های بازی را تا حد زیادی افزایش دهد. در این حالت نمی توانید همزمان به بسیاری از زامبی ها شلیک کنید و نزدیک شدن به آنها از پشت ممکن است باعث گاز گرفتن شما از آن ها شود. در این درجه سختی نیز می توانند با راحتی بیشتری بازیکنان را پایین بیاورند و در نتیجه احتمال مردن افزایش می یابد. شاید موارد ذکر شده چندان واضح نباشد، اما این تفاوت ها به شما این اطمینان را می دهد که در این شرایط سخت باید بیشتر مراقب و با احتیاط باشید.


شخصیت اصلی بازی The Long Dark

تاریکی طولانی – دشواری هکرها

برخلاف بسیاری از بازی‌های موجود در این لیست، در The Long Dark با زامبی‌ها، باس‌های قدرتمند، ماشین‌ها یا حتی بازیکنان دیگر سر و کار ندارید. شما در این بازی تنها هستید و پس از ورود به دنیای خنک و فریبنده باید با جلوگیری از سرمازدگی نیازهایی مانند گرما، خستگی، گرسنگی و تشنگی را کنترل کنید.

در بالاترین درجه سختی بازی که Interloper نام دارد، تم کاملا تغییر کرده است. بازی در یک فضای باز تصادفی شروع می شود که از همان ابتدا می تواند بسیار خطرناک باشد. در دنیای تیراندازی چاقو، تپانچه یا سلاح های مشابه پیدا نخواهید کرد و باید از چاقو و چیزهای دیگر برای ساخت وسیله ای مانند تیر و کمان استفاده کنید. در این سختی، نوار نیازها به سرعت کاهش می‌یابد، گرگینه‌ها کشنده‌تر می‌شوند، اقلام سریع‌تر از بین می‌روند، و هیپوترمی مرگبارتر از قبل است.


بازی نسخه کنسول Rust

زنگ

از همان ابتدا، Rust به شما نشان می دهد که یک تجربه بی رحمانه در انتظار شما است. بازی بدون هیچ ابزاری شروع می شود و برای زنده ماندن باید با چیزهایی مانند سنگ به چیزهای مختلف حمله کنید. البته نباید به بازیکنان دیگر اعتماد کرد، زیرا این احتمال که بازیکنی که دست دوستی به سوی شما دراز کرده قصد کشتن شما را داشته باشد، بیشتر در محیط بازی مانند خرس ولگرد به شما حمله می کند.

از طرفی در برخی از سرورهای بازی، بازیکنانی وجود دارند که منابع و سلاح های زیادی را جمع آوری کرده اند که این خود یک تهدید جدی است. به طور کلی توصیه می شود برای افزایش شانس زنده ماندن در Rust آن را به صورت گروهی با دوستان خود امتحان کنید.


بازی بیابان

وحشی بیرونی

در ابتدای بازی Outer Wilds، پس از جدا شدن از سیاره ای که در آن زندگی می کنید، دنیای بازی به شکلی ترسناک گسترش می یابد که می تواند باعث اتفاقات مختلفی در طول ماجراجویی شما شود. شاید کشتی شما هنگام پریدن بین سیارات در The Hourglass Twins در ماسه گیر کرده باشد. شاید شما توسط ماهی غول پیکر Anglerfish در Dark Bramble بلعیده شوید، یا شما و کشتی شما توسط یک سیاهچاله بلعیده شده و به طرف دیگر منظومه ستاره ای پرتاب شوید.

کت و شلوار شما برای زنده نگه داشتن شما به اکسیژن نیاز دارد، و اگرچه سیارات معمولاً اکسیژن دارند، سفر فضایی می تواند شما را با مشکلات جدی در کنترل سطح اکسیژن شما مواجه کند. اگر کشتی شما نابود شود، سفر شما به پایان می رسد. با این حال، نگران نباشید، اگر به نحوی زنده بمانید، خورشید منظومه به ابرنواختر تبدیل می شود و به همه چیز پایان می دهد.


جنگل در Minecraft

Minecraft – سختی سخت

سطح سختی هاردکور Minecraft یک تجربه مرگبار و بسیار چالش برانگیز در جعبه سندباد است. در این سطح دشواری، هر مرگی دائمی و غیرقابل برگشت است. دشمنان در این حالت آسیب بیشتری وارد می کنند، نوار گرسنگی کاهش می یابد و در نهایت اگر تمام شود بازیکن را می کشد.

عنکبوت‌ها اکنون مهارت‌های جدیدی مانند نامرئی و بازسازی دارند، بذرها در نزدیکی بازیکنان تولید می‌شوند و زامبی‌ها اکنون می‌توانند درهای چوبی را بشکنند، که همه این‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا بقا در Minecraft را از ابتدا دشوار کنند. حالا تصور کنید که همه این سختی ها وجود دارد و با رفتن به مرحله پایانی، قصد شکست دادن اژدهای Ender را دارید!


قایق در بازی قایق

Raft – سطح دشواری سخت

پس از خروج از دسترسی زودهنگام، Raft بازیکنان را به سفری بر روی یک تکه چوب شناور می برد که می توانند با جمع آوری منابع مختلف آن را ارتقا دهند. بین حمله به کوسه ها و مدیریت گرسنگی و تشنگی، تجربه این بازی کاملاً استرس زا است. تجربه این بازی به تنهایی بسیار سخت است، با توجه به اینکه هیچ کس دیگری وجود ندارد که به شما اهمیت دهد یا مشغول چیزهای دیگر باشد. حالا اگر بخواهید بازی را به تنهایی روی سختی هارد امتحان کنید، خیلی سخت تر خواهد بود.

در حالت سخت بازی، دیگر نمی توانید به تنهایی تخم ریزی کنید. نوار سلامتی شما 80 درصد کاهش می یابد و دشمنان اکنون می توانند 20 درصد بیشتر از حالت عادی آسیب ببینند. کوسه ها اکنون هر دو دقیقه به قایق شما حمله می کنند و کشتن آنها بسیار سخت تر است. نوار گرسنگی و تشنگی سریع‌تر از بین می‌رود و اگر خوش شانس نباشید، می‌توانید در یک دور با پنج کوسه سر و کار داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا