اخبار بازی

بررسی تغییرات فصل چهارم Fortnite Chapter 4

یکشنبه 27 سپتامبر فصل چهارم از فصل سوم بازی Fortnite با نام Paradise در دسترس کاربران قرار گرفت و در اینجا نگاهی به تغییرات این فصل خواهیم داشت.

از ابتدای فصل 3 بازی Fortnite، اپیک گیمز سعی داشت تغییرات اعمال شده بر روی نقشه بازی و دنیای فورتنایت را به فصل بهبود بخشد و اکنون در طول فصل 3 که در 27 سپتامبر در دسترس قرار گرفت، شاهد مواردی هستیم که حس جدیدی را به بازی بیاورید. به عنوان مثال، تم کروم اضافه شده در این فصل، چیزهای جدیدی به گیم پلی اضافه می کند و استراتژی های مختلفی را در طول نبرد ایجاد می کند. در زیر، نگاهی دقیق‌تر به تغییرات فصل Paradise در فصل 3 Fortnite خواهیم داشت تا تغییرات قابل اجرا را با شما به اشتراک بگذاریم.

تغییرات نقشه بازی در فصل Paradise

از نظر تغییرات نقشه، بیشتر نقاط بازی مانند فصل گذشته است، اما شاهد اضافه شدن چشم اندازهای جدید هستیم. نمایش هایی مانند کاندوهای ابری (که قبلاً دره کاندو نامیده می شد) و هرالدز پناهگاه که بیشتر آنها پوشیده از انگور است. البته در حال حاضر در ابتدای فصل هستیم و با رسیدن به فصل میانی و پایانی، شاهد گسترش بافت های کروم بیشتری در نقشه فورتنایت خواهیم بود و تغییرات بیشتری در نقشه بازی اعمال خواهد شد. این نکته را هم ذکر کنم که مانند فصل های قبل، زمانی که فصل و اولین تجربه خود را شروع می کنید، باید نقشه بازی را باز کنید، این کار با رفتن به محیط های نامگذاری شده (با علامت سوال) انجام می شود.

در این بین لازم به ذکر است که Hurricane ساخته شده از مواد کروم نیز به بازی اضافه شده است. و زمانی که وارد آن می شوید، جدا از اینکه می توانید به راحتی به نقاط مختلف نقشه دسترسی داشته باشید، تغییراتی را نیز در کاراکتر اعمال می کند که در ادامه به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

Tornado Chrome در فصل 4 از فصل 3 Fortnite

بازی تغییر می کند

یکی از تغییرات عمده ای که در گیم پلی بازی Fortnite در فصل 4 فصل 4 اعمال شده است، آغشته شدن برخی از محیط های بازی به کروم است. شاید فکر کنید که این مقاله فقط تغییرات ظاهری را اعمال کرده است. در این میان دیوارهایی با متریال کروم این قابلیت را دارند که بازیکنان به داخل آن بروند و به سمت دیگر دیوار بروند. حال فرض کنید خانه در این حالت است و بدون اینکه از در اصلی وارد شوید، می توانید از هر یک از دیوارهای خانه وارد آن شوید.

همچنین شاهد یک عنصر جدید به نام کروم اسپلش هستیم که با آن می توانید کارهای مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال با پرتاب آن به دیوارها، قابلیت دویدن روی آن را فعال می کنید یا اگر کروم اسپلش را روی پای خود بزنید، سرعت دویدن شما را افزایش می دهد و از آسیب دیدن هنگام سقوط از ارتفاع جلوگیری می کند. سایر آیتم ها و سلاح های اضافه شده به بازی عبارتند از: تفنگ شاتگان EvoChrome، EvoChrome Burst Rifle و Port-A-Bunker ذکر شده است. در واقع، Port-A-Bunker شباهت هایی با Port-A-Fort دارد، اما شاسی منصفانه تری دارد.

یک صحنه صحرا در فصل 4 از فصل 3 بازی Fortnite

اگر به یک سیکلون کروم جدید نزدیک شوید، جدا از اینکه می توانید به نقطه دیگری از محیط پرواز کنید، ظاهر کرومی به خود می گیرد و می توانید از آیتم های مختلف عبور کنید و از مزایای دیگری بهره مند شوید. از دیگر موارد ذکر شده در بازی فصل بهشت ​​می توان به اضافه شدن Slide Kick اشاره کرد. وقتی روی زمین غلت می زنید، اگر این کار را در نزدیکی بازیکنان دیگر انجام دهید، کمی آنها را ناک اوت می کنید و این به آنها آسیب می رساند. همچنین Vaults در بازی دیگر نیازی به باز کردن قفل تعدادی از هم تیمی های خود ندارد و باید کلیدهای ویژه ای را پیدا کنید. هرچه مقدار Vault کمتر باشد، کلیدهای کمتری برای باز کردن قفل آن نیاز است.

Spider Gwen در فصل 4 از فصل 3 Fortnite

نبرد بعد از تغییر بهشت

همانند فصل های گذشته، با شروع فصل بهشت، شاهد اضافه شدن آیتم ها و شخصیت های تزئینی جدید به نبرد پس از بازی هستیم. اپیک گیمز معمولا از ابرقهرمان ها و شخصیت های معروف رسانه های دیگر برای عبور از نبرد استفاده می کند و در این فصل شاهد اضافه شدن Spider Gwen به Fortnite هستیم که بازیکنان می توانند در مرحله نهایی Battle Pass به آن دست پیدا کنند. در ضمن متذکر می شوم که سیستم انجام کارها و کسب ستاره مانند قبل بوده و تغییر خاصی صورت نگرفته است.

در پایان نظر کاربران ارس روم در این مورد چیست؟

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا