اخبار فیلم

فروش جهانی Jurassic World 3 از مرز یک میلیارد دلار گذشت

فروش جهانی فیلم Jurassic World: Dominion بالاخره از مرز میلیارد دلار گذشت و آن را به دومین فیلم میلیارد دلاری سال 2022 تبدیل کرد.

فیلم ژوئن امسال Jurassic World: Dominion در سینماها اکران شد و علیرغم دریافت منفی ترین و متوسط ​​ترین نقدها، در باکس آفیس یک بازیگر عالی بود. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوندنیای ژوراسیک 3 بالاخره به لیست فیلم های میلیارد دلاری پیوست. ورایتی گزارش می دهد که فروش جهانی Jurassic World Dominion بالاخره از مرز میلیارد دلار عبور کرده است.

مقالات مرتبط:

این در واقع 4 ماه بعد اتفاق می افتد و Jurassic World 3 را به یکی از کندترین فیلم هایی تبدیل می کند که چنین فروش هایی را به دست آورده است. Finding Dory، Zootopia و Frozen از جمله فیلم هایی هستند که پس از سه ماه یا بیشتر به فروش یک میلیارد دلاری رسیده اند. همچنین فیلم هری پاتر و سنگ جادو پس از گذشت دو دهه از اکران خود توانست به فهرست فیلم های میلیارد دلاری بپیوندد.

بازی Jurassic World Dominion با افتتاحیه 145 میلیون دلاری آغاز شد و Jurassic World 3 بیش از 376 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 624 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در دوران کرونا، تنها فیلم «مرد عنکبوتی: راه برگشتی نیست» و فیلم «تاپ گان: ماوریک» به فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان دست یافتند و فیلم «تاپ گان 2» و فیلم «ژوراسیک» به فروش بیش از یک میلیارد دلار دست یافتند. World 3 تنها دو میلیارد دلار در سال 2022 است.

Jurassic World Dominion بیش از 158 میلیون دلار در چین فروخته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه Jurassic World: Dominion نیز توسط کالین ترورو انجام شد امیلی کارمایکل بوده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، خطبه ایزابلا، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی دی وانگ، دانیلا بیندا، قاضی اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، شماس لوکمن، اسکات هیز، دواندا وایز، کمبل اسکات و مامودو عتی، از جمله بازیگرانی بود که در فیلم Jurassic World 3 حضور یافت و به ایفای نقش پرداخت.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا