اخبار بازی

تجربه انحصاری زومجی بازی دمو Forspoken

Forspoken مملو از ایده ها و یک سیستم رزمی هیجان انگیز است که ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، اما اگر به درستی اجرا شود می تواند تجربه لذت بخشی را به ارمغان بیاورد.

در سال 2016، بخش تجاری Square Enix 2 Final Fantasy 15 را راه اندازی کرد و چند سال بعد، این بخش (استودیوهای داخلی اسکوئر انیکس به عنوان Business Division شناخته می شوند) که شامل بیشتر تیم توسعه دهنده Final Fantasy XV بود، به عنوان یک استودیو خارج از اسکوئر انیکس و تغییر نام او به Luminous Productions می رود. همه این موارد بعد از فراق حاجیمه تاباتااعضای آن استودیو به عنوان کارگردان بازی Final Fantasy 15 از استودیوی Luminous در سال 2018 و لغو سایر بسته های الحاقی داستانی این بازی، کار روی پروژه جدیدی را آغاز کرده اند.

در یوتیوب تماشا کنید

به گفته تیم نویسندگی Forspoken، انتظار داریم که شاهد داستانی جذاب و باورپذیر باشیم

در سال 2020، بازی جدید Luminous Productions به نام Project Athia پس از چند ماه معرفی شد و نام آن به Forspoken تغییر یافت. محصولی که قرار بود در بهار امسال عرضه شود، سپس به ماه نوامبر بازگردانده شد و در نهایت، مشخص شد که Forspoken در اواخر فوریه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. Forspoken محصولی جاه طلبانه به نظر می رسد، دموهای اولیه با مشکلاتی مواجه بودند و تاخیرهای اعمال شده دلیلی برای استفاده بهتر Luminous Productions از موتور گرافیکی Luminous بود.

داستان ناگفته در مورد هلند آزاد که در نیویورک زندگی می کرد و ناگهان توسط یک نیروی ویژه به دنیای فانتزی به نام آتنا منتقل شد. اکنون فرای باید به دلیل قدرت جادویی که دارد به دنبال راهی برای خروج از این سرزمین و بازگشت به نیویورک باشد. اما همه چیز بر وفق مراد او پیش نمی رود و ناخواسته وارد ماجراجویی بزرگتری می شود. جالب ترین چیز در مورد Forspoken Story تیم نویسندگی است. جایی که نام امی هنینگ او می درخشد و طرفداران بازی های ویدیویی مطمئناً او را به عنوان کارگردان خلاق و نویسنده نسخه های دوم و سوم Uncharted می شناسند.

اعتصابات را در فورسپوکن به پایان برسانید

به گفته تیم سازنده، محتوای زیادی در Forspoken وجود دارد که مخاطب احساس خالی بودن نمی کند، اما نسخه بتا بازی آنطور که باید محتوای ارزشمندی ارائه نمی دهد.

همچنین، در میان نام‌های دیگر در فهرست نویسندگان داستان Forspoken، ممکن است ویتا خاکستری نقل قول. او یکی از نویسندگان Rogue One: A Star Wars Story است و همچنین مشاور بخش داستان Halo 5: Guardians است. بنابراین، از Forspoken انتظار می رود حداقل در بخش داستان تجربه خوب و قابل تحملی را ارائه دهد. البته وجود یک تیم با تجربه همیشه دلیلی برای یک کسب و کار موفق نیست و باید تا زمان انتشار بازی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا Forspoken داستان Darkuri را برای مخاطبانش قابل دسترس می کند یا خیر.

گیم پلی بازی می تواند پاشنه آشیل Forspoken باشد. زمین آتیا دارای محیط های مختلفی است که هر کدام دارای طراحی وسیعی هستند. بنابراین پر کردن این مناطق با فعالیت های مختلف بسیار مهم است. با توجه به صحبت های تیم سازنده، محتوای زیادی در Forspoken وجود دارد که مخاطبان احساس می کنند کنار گذاشته شده اند، اما نسخه بتای بازی آنطور که باید محتوای ارزشمندی را ارائه نمی دهد. محتوای موجود در نسخه بتا شامل باز کردن قفل سینه‌های مختلف، تکمیل چالش‌های زمانی و ستون‌هایی است که با پیدا کردن و تمیز کردن آنها، سیستم دفاعی شما را بهبود می‌بخشد.

نمای محیط بازی غیرحرفه ای

ارتقای مهارت‌ها شامل خرید سطح بالاتری از مهارت‌های باز شده برای کارآمدتر کردن مهارت‌ها است.

طراحی دشمنان در دنیای بازی نیز به گونه ای است که هر محیطی محیط و محیط خاص خود را دارد. با کشتن آنها می توانید مصالح ساختمانی مختلفی به دست آورید و گرفتن XP و ارتقاء فری به شما امکان می دهد تا مهارت های جدیدی کسب کنید. همچنین، در گوشه و کنار دنیای Forspoken، مینی باس‌های مختلفی وجود دارد تا بازیکنان بتوانند چالش‌های بیشتری را دریافت کنند که در نهایت پاداش‌های بیشتری دریافت می‌کنند.

سیستم اکشن و رزمی Forspoken چیزی است که آن را از دیگر بازی های RPG که جادو عامل اصلی آن است متمایز می کند. طلسم ها در اینجا به دو دسته مختلف تقسیم می شوند. جادوهای تهاجمی – قهرمان داستان می تواند از حملات معمولی با R2 استفاده کند و مهارت خود را با L2 اعمال کند. به این دسته از جادو، جادوی سرخ یا جادوگری می گویند اسکیلاشناخته شده است از سوی دیگر، ماژیک بنفش یا ماژیک رایگان به شما این امکان را می دهد که علاوه بر شوت های معمولی که ساختاری دوربرد دارند، از یک مهارت دفاعی نیز استفاده کنید. بازیکنان می توانند از R1 و L1 برای تغییر نوع حمله معمولی و مهارت استفاده شده در طول بازی استفاده کنند و بین جادوی قرمز و بنفش با جهت راست و چپ dpad جابجا شوند. همچنین، با استفاده از ضربه پایانی خود (R2 + L2) پس از پر شدن نوار ویژه خود، آسیب زیادی به دشمنان وارد می کند.

درخت مهارت در فورسبوکن

استفاده از مهارت های مختلف برای هر یک از طلسم های جادویی فری چیزی است که اگر تیم سازنده نتواند آن را به خوبی انجام دهد، شاهد یک سیستم مبارزاتی خسته کننده خواهیم بود.

بسیار مهم است که تعیین کنید کدام دشمنان یا رئیس‌های جادویی نسبت به کدام یک ضعیف هستند و کدام مهارت می‌تواند به راحتی آنها را از بین ببرد. زیرا در این صورت می توانید ضربه نهایی را به آنها وارد کنید. در ظاهر و در اولین دقایق به نظر می رسد که با یک سیستم جنگی پیچیده و گیج کننده روبرو هستیم، اما Luminous Productions تمام تلاش خود را برای رفع این پیچیدگی به کار گرفته است. از یک سو، نگرانی عظیمی در این میان وجود دارد و این چیزی جز عدم تنوع در سیستم رزمی نیست. این امکان وجود دارد که یک شخصیت داستانی با کاوش در آن و رسیدن به نقاط خاصی از داستان، زیر کلاس‌ها و مهارت‌های جدیدی را برای دو نوع جادو باز کند، اما اگر اینگونه نباشد یا حتی آیتم‌هایی که منتشر می‌شوند، نمی‌تواند نظر مخاطبان را برای استفاده جلب کنید، مطمئناً سیستم رزمی خسته کننده ای خواهیم داشت.

جدای از این موارد، سیستم ارتقای شخصیت رایگان نیز در نظر گرفته شده است. در طول بازی خانه هایی را خواهید دید که نقش خانه امن را بازی می کنند که در آن ها علاوه بر راحتی، می توانید روسری و گردنبند خود را نیز ارتقا دهید. ارتقاء این آیتم ها سیستم دفاعی، نوار سلامت و میزان آسیب ماژیک قرمز و بنفش را بهتر و قوی تر از قبل می کند. همچنین، سیستم ایجاد بازی به شما امکان می‌دهد چیزهایی مانند معجون بسازید تا نوار سلامتی خود را بازیابی کنید. با این حال، مهارت های منتشر شده بدون نیاز به خانه یا مکان امن خاصی ارتقا می یابند و می توانید آزادانه آنها را ارتقا دهید.

استفاده از پارکور در نبردهای فورسبوکن

جدای از مبارزه، بسیاری از گیم پلی و کاوش های جهانی Forspoken به سیستم پارکور آن گره خورده است. بعد از آزمایش نسخه بتا باید بگویم که پارکور و استفاده از آن در پلتفرمینگ حس خوبی به آدم می دهد و با گذشت زمان ویژگی های جدیدتری منتشر می شود تا کاربر بتواند بیشتر از پارکور استفاده کند. همچنین، دشمنان و باس ها در برخی سکانس های مبارزه با استفاده از حرکات مختلف پارکور طفره می روند. به طور کلی، گیم پلی Forspoken مهم ترین ویژگی آن است و استودیو Luminous برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد در آینده کار سختی دارد. اگر نتوانید سیستم مبارزه را متنوع نگه دارید و محیط های غنی با فعالیت های جانبی سرگرم کننده را فراهم کنید، قطعاً با یک محصول شکست خورده با ایده های جالبی مواجه می شویم که به خوبی اجرا نمی شوند.

انتظار داشته باشید که در Forspoken موسیقی گوش خراش را بشنوید

از نظر بصری، Forspoken در سطح خوبی قرار دارد و تیم سازنده برخلاف رندرهای اولیه، موفق شده افکت های انفجارها و طلسم های مختلف را به گونه ای طراحی کند که آزاردهنده نباشد. همچنین کاربران می‌توانند بازی را در سه حالت گرافیکی با کیفیت (رزولوشن 4K و 30 فریم در ثانیه)، ردیابی اشعه (با استفاده از ردیابی پرتو و 30 فریم در ثانیه) و عملکرد (رزولوشن پایین‌تر اما 60 فریم بر ثانیه) و حتی در حالت تمرکز بر روی عملکرد اجرا کنند. همچنین یک بازی بصری دلپذیر. تجربه. با این حال، اگر تیم سازنده بتواند از حالت پرش 60 فریم بر ثانیه دیگر استفاده کند، قطعا تجربه بازی از این نظر لذت بیشتری خواهد داشت.

یکی از ویژگی های اصلی و جذاب Forspoken را می توان موسیقی دانست که حتی در نسخه بتا نیز قابل مشاهده است. آبجو مکرر، آهنگساز God of War 2018 و God of War Ragnarok در کنار گری شیمن، نویسنده هر سه نسخه BioShock، مسئولیت ایجاد Forspoken را بر عهده دارد. از نظر صداپیشگی و دیالوگ ها، قهرمان داستان صدای شخصیت فرعی به نام شیلا را در کنار خود دارد و با او صحبت می کند. از آنجایی که فری در ماجراجویی خود باید به مناطق مختلفی سفر کند و ساختار بازی شما را به کاوش می طلبد، داشتن یک شخصیت ثانویه می تواند جالب باشد. اما وقتی دیالوگ های رد و بدل شده بین فری و سیلا به جای خسته کننده و ساده، جنبه سرگرمی داشته باشد و اطلاعات متفاوتی در اختیار مخاطب قرار دهد، حالات مثبتی دارد.

از Charged Blows در Forspoken Battles استفاده کنید

در پایان، Forspoken ممکن است یک بازی مورد انتظار و خاص در بین دیگر بازی های بزرگ فصل زمستان نباشد، اما اگر توسعه بازی به خوبی پیش برود و نگرانی های ذکر شده را در بر نگیرد، می تواند در عین حال به یک محصول شگفت انگیز تبدیل شود. . آغاز سال 2023 میلادی. Forspoken در 4 فوریه برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا