اخبار فیلم

انتخاب پسران برای نقش جانی کیج در Mortal Kombat 2

کارل اوربان، بازیگر نقش بیلی بوچر در فیلم پسران، در حال مذاکره با برادران وارنر است. برای بازی در نقش جانی کیج در Mortal Kombat 2.

نیو لاین سینما دنباله ای برای مورتال کمبت می سازد. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناحتمالاً بازیگر نقش جانی کیج در این فیلم مشخص شده است. TheWrap آن را گزارش کرد کارل اورباناین بازیگر 50 ساله نیوزیلندی در حال مذاکره نهایی با برادران وارنر است. برای حضور در Mortal Kombat 2، جایی که گفته می شود او نقش جانی کیج را بازی می کند. سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن بازخواهد گشت.

جرمی اسلیتر خالق سریال های Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نگارش فیلمنامه Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. فیلم Mortal Kombat در سال 2021 در سینماها و HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط ​​تا ضعیف را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. Mortal Kombat بیش از 83.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است که شامل 3.42 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 41.4 میلیون دلار در سایر کشورها است.

البته فیلم Mortal Kombat نیز مورد استقبال کاربران HBO Max قرار گرفته است. در دنیای مورتال کامبت، جانی کیج یکی از قهرمانان اصلی دفاع از دنیای Earthrealm است که محبوبیت زیادی در بین طرفداران دارد و در پایان قسمت اول مورتال کمبت حضور او در قسمت دوم ذکر شده است. در قسمت های بعدی مورتال کمبت، این نقش به دختر کیسی کیج داده شد.

کارل اوربان که این روزها برای بازی در نقش بیلی بوچر در پسران شناخته می شود، همچنین در فیلم های ارباب حلقه ها مانند ارباب حلقه ها: دو برج و ارباب حلقه ها: بازی بازگشت پادشاه نقش ائومیر را بازی کرد. از دیگر نقش‌های برجسته فیلم Urban می‌توان به Thor: Ragnarok، Dredd، The Chronicles of Riddick، The Bourne Supremacy، Doom، سه‌گانه Star Trek، Pete’s Dragon و The Sea Beast اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا