اخبار فیلم

شکستن رکورد بیشترین جامپ اسکر در سریال ترسناک The Midnight Club

باشگاه نیمه‌نیت نتفلیکس رکورد بیشترین بازی ترسناک در یک قسمت از یک سریال ترسناک را شکست.

دیروز سریال The Midnight Club از نتفلیکس پخش شد و با نقدهای نسبتا مثبت منتقدان مواجه شد، اما به گفته دیگری اخبار سینما و تلویزیوناین سریال ترسناک رکورد جالبی را شکست. Midnight Club رکورد بیشترین ترس از جامپ در طول یک قسمت از یک سریال ترسناک را شکست و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

مایک فلانگانتهیه کننده سریال هایی چون سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor و سریال Midnight Mass به همراه کارگردان فیلم Doctor Sleep تهیه کنندگی سریال The Midnight Club را با لیا فانگ بر عهده داشتند. فلانگان در پاسخ به این رکورد با هیجان گفت:

من در طول زندگی حرفه‌ای خود به ترس از جامپ به عنوان یک مفهوم فکر می‌کردم و می‌خواستم مطمئن شوم که بخشی از من، برنامه، نتفلیکس و هر کس دیگری که بخشی از برنامه بود. نام من در کتاب رکوردهای گینس برای جامپ اسکر.”

ایمان بنسون، آدیا، اگبی ریگنی، روث کید، آیا فوروکاوا، آنارا سیمون، ویلیام کریس سومپر، سوریان ساکبوتا، هدر لانگنکمپ، زک ​​گیلفورد، سامانتا اسلوویان، لارسن تامپسون، ویلیام بی. دیویس، پاتریشیا دریک، مت بیدل و کریستال بالانته، در میان بازیگران حاضر در سریال باشگاه نیمه شب و ایفای نقش. Midnight Club محصول سال 1373 بوده و جزو آثار معروف می باشد کریستوفر پایک او هست.

ماجراهای این کتاب حول محور گروهی از نوجوانان می‌گذرد که تصمیم می‌گیرند هر شب همدیگر را ببینند و داستان‌های ترسناکی برای یکدیگر تعریف کنند. سرانجام در میان خود نذر می کنند که هر یک از آنها که زودتر از دنیا رفته اند، پیامی را برای سایرین دنیا بفرستند. فلانگان حداقل دو قسمت اول The Midnight Club را کارگردانی کرد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا