اخبار فیلم

هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس در فیلم اکشن جدید گای ریچی ایفای نقش کردند.

گای ریچی در حال کار بر روی یک فیلم اکشن جدید است که او را با هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس همکاری می کند.

در دیگری اخبار سینما و تلویزیون، گای ریچی کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو قسمت از شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان در حال ساخت فیلم جدیدی است. کن ریچی در بازار جشنواره فیلم از فیلم اکشن جدید خود با بودجه کلان رونمایی کرد که قرار است بار دیگر با هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس همراه شود.

جزئیات زیادی از داستان برای فیلم بدون عنوان منتشر نشده است، اما Deadline شنیده است که این فیلم دارای لحن کمدی امضای ریچی است که بر روی دو متخصص معدن متمرکز است که باید یک مسیر فرار با مشخصات بالا را برنامه ریزی کنند. این فیلم بودجه زیادی دارد و قبلا توسط Black Bear International به مشتریان عرضه شده است. انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم اکشن تابستان امسال در اسپانیا آغاز شود و در واقع اولویت بیشتری برای ریچی نسبت به علاءالدین 2 و هرکول است.

ایزا گونزالس در نقش مادام ام در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

گای ریچی پیش از این در فیلم The Man From UNCLE با هنری کویل کار کرده بود و اخیرا با کویل و ایزا گونزالس در سریال The Ministry of Ungentmanly Warfare که به تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن جنگ جهانی آغاز شده است، همکاری داشته است. ثانیاً، بله، تمام شد. همچنین ریچی در فیلم Covenant با جیک جیلنهال همکاری کرد که اخیرا اکران شد و با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا