اخبار فیلم

بازگشت اسکارلت جوهانسون برای بازی در نقش بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول تکذیب شد.

اسکارلت جوهانسون در مصاحبه ای با گوئینت پالترو در پادکست Goop از پایان کار خود در دنیای سینمایی مارول خبر داد.

اسکارلت جوهانسونبازیگر زن بیوه سیاه تایید کرد که قصد ندارد در آینده به دنیای سینمایی مارول بازگردد. اگرچه شخصیت Black Widow در فیلم ابرقهرمانی Avengers: Endgame 2019 کشته شد، اسکارلت جوهانسون دوباره این نقش را برای فیلم Black Widow در سال 2021 ایفا کرد.

اکنون، یکی از بازیگران انتقام‌جویان تایید کرده که کارش با دنیای سینمایی مارول تمام شده است، اما آن را تجربه‌ای بی‌نظیر می‌داند. اسکارلت جوهانسون در آخرین قسمت از پادکست Goop با Ghouinith بالترو، بازیگر نقش پپر پاتس در دنیای سینمایی مارول از حرفه خود در MCU صحبت کرده است.

در این مصاحبه از اسکارلت جوهانسون در مورد بازگشت به دنیای سینمایی مارول برای ایفای مجدد نقش بیوه سیاه پرسیده شد و او پاسخ داد: “شغل من. [با مارول] به پایان رسیده است. این فصل [از دوران کاری من] انجام شد. من کاری را که باید انجام می دادم انجام دادم. این یک تجربه بسیار منحصر به فرد بود که در طول یک دهه بارها به عقب برگردم و نقشی را بازی کنم.» این بازیگر نقش ناتاشا رومانوف / بیوه سیاه را در 9 فیلم مارول بازی کرده است.

او ابتدا در مرد آهنی 2 در نقش بیوه سیاه ظاهر شد و سپس این نقش را در فیلم‌های انتقام‌جویان، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان، انتقام‌جویان: عصر آلترون: عصر آلترون، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، انتقام‌جویان: بی‌نهایت بازی کرد. جنگ، Avengers: Endgame و Black Widow.

اسکارلت جوهانسون برای مدت کوتاهی در کاپیتان مارول ظاهر شد. این نماینده دنیای سینمایی مارول در فیلم سیارک شهر (شهر سیارکی) به کارگردانی این کارگردان حضور خواهد داشت. وس اندرسون او خواهد دید

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا