اخبار فیلم

شخصیت سورپرایز بلک آدام فاش شد که توسط دواین جانسون تایید شد

دواین جانسون، بازیگر نقش بلک آدام، در واکنش به افشای غافلگیرکننده شخصیت بلک آدام، رسما این موضوع را تایید کرد.

اوایل صبح پنجشنبه، بلک آدام به انبوهی از منتقدان و طرفداران ارائه شد و واکنش‌های اولیه نسبتاً معتدل بود، با تمجید از بازی دواین جانسون در نقش بلک آدام و بیشترین انتقاد برای داستان و شخصیت منفی فیلم. در حال حاضر طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این صحنه پس از پایان فیلم بلک آدام فاش شد و از ظهور ناگهانی یک شخصیت مشهور در فیلم خبر داد. در ادامه خبر صحنه بعد از پایان بلک آدام را برای شما فاش می کند.

در صحنه بعد از پایان بلک آدام ظاهر بلک آدام با بازی راک را می بینیم که در مقابل او فردی از دود بیرون می آید و سپس ظاهر سوپرمن با بازی هنری کویل را می بینیم. به این ترتیب نسخه سوپرمن ساخته هنری کویل به نوعی به دنیای سینمایی دی سی بازگشته است و به نظر می رسد در ادامه فیلم بلک آدام می توان انتظار مبارزه این دو شخصیت دنیای دی سی را داشت که دواین جانسون پیش از این به طرفداران وعده داده بود.

پس از افشای غیرمنتظره صحنه پس از پایان فیلم Black Adam قبل از نمایش جهانی آن، دواین جانسون نیز در حال مصاحبه با سرگرمی امشب او به این خبر واکنش نشان داد و ضمن تایید این صحنه گفت که فقط یک پیام برای هنری کویل دارد و آن «به خانه خوش آمدید» است. پیش از این در San Diego Comic-Con، شایعاتی مبنی بر تایید حضور هنری کاول در Black Adam وجود داشت، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. پایان اسپویلر

مقالات مرتبط:

  • معرفی فیلم Black Adam

دواین جانسون مثل آدم سیاه پیرس برازنان مثل دکتر دامپزشک نوها سانتینو در نقش اتم خرد کن، آلدیس هاج مانند هاکمن، کوئینتسا سویندل مثل یک طوفان مروان کنزاری در نقش بد و منفی، سارا شاهی به عنوان استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی، ویولا دیویس در نقش آماندا والر و جیمز کوزاتی مویر، من ساپنگوه بودم و اوله لاتوکوو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم بلک ادم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

Black Adam برای اکران در 21 اکتبر برنامه ریزی شده است. او مسئولیت کارگردانی بلک آدام را بر عهده دارد جاوم کویت – سیرا، کارگردان The Shallows و Jungle Cruise بر اساس فیلمنامه ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا