اخبار فیلم

پایان سری فیلم The Equalizer با قسمت سوم

سونی پیکچرز با انتشار پوستر جدیدی از The Equalizer 3 اعلام کرد که اولین تریلر این اکشن هیجانی تا پایان روز منتشر خواهد شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که سونی پیکچرز اولین پوستر فیلم The Equalizer 3 را با طرفداران به اشتراک گذاشت و از انتشار اولین تریلر آن تا پایان روز خبر داد. در توضیحات توییتی از سونی پیکچرز گفته می شود این فیلم آخرین حضور است دنزل واشنگتن او نقش رابرت مک کال را بازی خواهد کرد. جالب اینجاست که دنزل واشنگتن به جز سریال Equalizer در هیچ فیلم دیگری در قسمت دوم بازی نکرد.

در The Equalizer 3، رابرت مک کال سعی می کند با کارهای وحشتناکی که در گذشته انجام داده کنار بیاید و با اجرای عدالت از جانب ستمدیدگان، آرامش عجیبی پیدا می کند. او که از خانه اش در جنوب ایتالیا پریشان شده است، متوجه می شود که دوستانش توسط اراذل محلی کنترل می شوند. با تشدید اوضاع، رابرت مک کال دقیقاً می داند که باید چه کاری انجام دهد: برای محافظت از دوستانش با مافیا مقابله کند.

دنزل واشنگتن در The Equalizer 3 دوباره با داکوتا فانینگ این فیلم با کسانی که سابقه همکاری در فیلم Man of Fire را دارند، همبازی خواهد شد. دیوید دنمن، جایا اسکادلارو، سونیا بن عمار، گله آهو؛بیا اینجاندرا دودرو و یوجین ماساندرا بازیگران دیگری نیز در فیلم اکولایزر 3 ایفای نقش می کنند.قسمت سوم فیلم اکولایزر انتقام جویانه قرار است 19 شهریور اکران شود.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا