اخبار فیلم

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال امیلی در پاریس با بازی امیلی کالینز

نتفلیکس تاریخ انتشار فصل سوم سریال Emily in Paris با بازی امیلی کالینز را تایید و اعلام کرد.

امروز، نتفلیکس به طور رسمی از تمدید Emily در پاریس برای فصل سوم و چهارم خبر داد. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل سوم سریال امیلی در پاریس تایید و اعلام شد. نتفلیکس در طول Tudum تایید کرد که فصل سوم Emily در پاریس در تاریخ 21 دسامبر سال جاری از این سرویس پخش پخش خواهد شد.

همچنین تیزر فصل سوم سریال امیلی در پاریس منتشر شد که در آن شاهد ادامه داستان امیلی در فصل جدید این سریال کمدی عاشقانه هستیم. پیش از این، نتفلیکس اعلام کرده بود که فصل دوم سریال امیلی در پاریس بیش از 107.6 میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس در هفته اول اکران در 94 کشور جهان تماشا شده است. اگرچه این سریال کمدی رمانتیک با نقدهای منفی فرانسوی ها روبرو می شود، اما یک سریال محبوب در نتفلیکس به حساب می آید.

مقالات مرتبط:

  • نقد و بررسی فصل اول سریال امیلی در پاریس – امیلی در پاریس

امیلی در پاریس داستان یک زن آمریکایی بیست و چند ساله را دنبال می کند که با یک فرصت شغلی غیرمنتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می کند، که در واقع شغل رویایی اوست. شروع. زندگی جدید امیلی در پاریس پر از ماجراها و چالش های شگفت انگیز خواهد بود که شامل پیدا کردن دوستان جدید، محیط های کاری جدید و روابط جدید می شود.

لیلی کالینز مثل امیلی، اشلی پارک، فیلیپ لروی بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کامیل روزات، برونو گوئر، کیت والش و آرنو ویارد، از جمله بازیگرانی که در فصل سوم سریال امیلی در پاریس حضور یافتند و به ایفای نقش پرداختند. مسئول تولید سریال امیلی در پاریس دارن استاراو خالق سریال جونیور است. انتظار می رود مانند دو فصل اول، فصل سوم Emily in Paris در 10 قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا