اخبار فیلم

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم سریال تو

نتفلیکس با پخش یک تیزر جدید، زمان پخش نیمه اول و دوم فصل 4 تریلر روانشناختی You را فاش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که تاریخ پخش فصل چهارم سریال تو مشخص شده است. دیروز، نتفلیکس در جریان رویداد آنلاین Tudum خود اعلام کرد که طرفداران باید منتظر باشند تا نیمه اول فصل 4 این سریال هیجان انگیز روانشناختی در 10 فوریه (21 فوریه) پخش شود و نیمه دوم آن در تاریخ 10 مارس (مارس) به بینندگان ارائه خواهد شد. 19). تیزر جدیدی از این سریال در نت پخش شده است کانال نتفلیکس در یوتیوب قابل رویت.

بن بجعلی و بیا گابریل جوی گلدبرگ و مارین بلامی برای ایفای نقش تو در فصل 4 بازخواهند گشت لوکاس گیج شد مثل آدم شارلوت ریچی مثل کیت نگهدار کیف همانطور که لیدی فیبی، Aلی هیکمن من در نقش نادیا و اسپویلرها را اضافه کنید آنها به عنوان ریس به بازیگران اصلی می پیوندند. آنها همچنین می توانند بازیگران فرعی این فصل باشند نیکی لین، چان پرتوی، ادن چنگ، استیون هاگان، ایو آستین، داریو کوتس، برد الکساندر و آدام جیمز نقل قول.

در 13 اکتبر 2021 (21 اکتبر 1400)، نتفلیکس دستور ساخت فصل چهارم سریال You را صادر کرد. این سریال هیجان انگیز روانشناختی توسط گرگ برلانتی و سارا گمبل این توسط Berlanti Productions، Elway Entertainment و Warner Bros ساخته و تولید شده است. بخش تلویزیون این سریال بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است کارولین کابنز ماجراهای یک کتابدار باهوش به نام جو گلدبرگ را بسازید و با آن مقابله کنید.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا