اخبار فیلم

تعداد صحنه‌های بعد از پایان Guardians of the Galaxy 3 را تعیین کنید

جیمز گان، کارگردان مجموعه نگهبانان کهکشان، اخیراً صحنه های پس از پایان را شماره گذاری کرده است Guardians of the Galaxy Vol. 3 تایید شد

از آن دوره Guardians of the Galaxy Vol 3 برای طیف وسیعی از منتقدان و دیگران با واکنش های مثبت نشان داده شده است و بسیاری معتقدند که این فیلم نه تنها پایانی مناسب برای شخصیت های Guardians of the Galaxy است، بلکه بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول از آن زمان است. این فیلم Avengers: Endgame است. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه هایی که پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy 3 مشخص شد.

کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy 3 جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفداران خود از طریق اکانت اینستاگرام شخصی خود تایید کرد که Guardians of the Galaxy Vol 3 دارای دو صحنه پس از پایان است که البته جای تعجب نیست و اساساً فیلم های دنیای سینمایی مارول دارای دو صحنه پس از پایان هستند. پایان، دو تا از پایان، اما او قول داد که بهتر است تا زمانی که صحنه پایانی را تماشا نکنید، صندلی خود را ترک نکنید. در حال حاضر مشخص نیست که این صحنه ها در مورد چیست، اما برخی معتقدند که یک صحنه می تواند به آینده آدام وارلاک در MCU اشاره کند.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، ون دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، شاکودی آوگی و دانیلا ملکیوراز جمله بازیگرانی که در Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول Guardians of the Galaxy، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده گرفته است.

Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 مه منتشر شود.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا