اخبار فیلم

آرنولد شوارتزنگر با بازی در فیلم اکشن هیجان انگیز Breakout به سینما بازگشت

آرنولد شوارتزنگر پس از 4 سال با بازی در فیلم هیجان انگیز Breakout به سینما باز می گردد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این را با خبر شدیم آرنولد شوارتزنگر او برای ایفای نقش در فیلم جدیدی به نام Breakout انتخاب شده است. اسکات دبلیوکارگردان The Expendables 4 این اکشن هیجان انگیز را هدایت می کند و تری رینولدز توسط آرنولد شوارتزنگر بازی خواهد شد. طبق گزارش رسانه ددلاین، تولید این فیلم اواخر سال جاری میلادی در اروپای شرقی آغاز می شود.

در خلاصه داستان بازی Breakout آمده است: «وقتی دنیل به دلیل تعقیب افراد ناشناس به ۲۵ سال زندان در یک کشور خارجی محکوم می‌شود، تری رینولدز برای نجات پسرخوانده‌اش از زندان فرار می‌کند و باید در اسرع وقت کشور را ترک کند قبل از اینکه سرپرست او را دستگیر کند. او فرار می کند.» ریچارد دایدونویسنده The Last Frontier و The Call مشغول نوشتن فیلمنامه این فیلم هیجانی است.

Anton و The Pier Productions مسئولیت تولید Breakout را بر عهده دارند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگران و زمان مشخص شدن جزئیات بیشتر وجود ندارد. این اولین حضور آرنولد شوارتزنگر در یک فیلم در چهار سال گذشته خواهد بود، پس از آخرین بازی او در ترمیناتور: سرنوشت تاریک. او همچنین در سریال FUBAR نتفلیکس و فیلم Kung Fury 2 بازی می کند.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا