اخبار فیلم

دنزل واشنگتن در اولین تریلر فیلم The Equalizer 3 با مافیا روبرو می شود

Sony Pictures همانطور که وعده داده بود اولین تریلر The Equalizer 3: The Final Chapter را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که Sony Pictures اولین تریلر فیلم The Equalizer 3: The Final Chapter را در جریان CinemaCon 2023 در لاس وگاس منتشر کرد. روز گذشته اولین پوستر این فیلم که آخرین پوستر آن خواهد بود منتشر شد دنزل واشنگتن مرد در نقش رابرت مک کال به جز سریال Equalizer، دنزل واشنگتن در هیچ دنباله ای بازی نکرده است.

در The Equalizer 3، رابرت مک کال سعی می کند با کارهای وحشتناکی که در گذشته انجام داده کنار بیاید و با اجرای عدالت از جانب ستمدیدگان، آرامش عجیبی پیدا می کند. او که از خانه اش در جنوب ایتالیا پریشان شده است، متوجه می شود که دوستانش توسط اراذل محلی کنترل می شوند. با تشدید اوضاع، رابرت مک کال دقیقاً می داند که باید چه کاری انجام دهد: برای محافظت از دوستانش با مافیا مقابله کند.

The Equalizer یکی دیگر از همکاری های Denzel Washington و داکوتا فانینگ معلوم شد که آنها در فیلم Man of Fire همبازی بودند. دیوید دنمن، جایا اسکادلارو، سونیا بن عمار، گله آهو؛، آندره آ دودرو و یوجین ماساندرا در فیلم اکولایزر 3 بازیگران دیگری نیز به ایفای نقش می پردازند که قرار است قسمت سوم فیلم اکولایزر انتقام 10 شهرفر (اول شهریور) اکران شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا