اخبار فیلم

در تریلر جدید فیلم Flash با بتمن مایکل کیتون به سرعت با هم متحد شوید

در جریان Cinemacon، برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم The Flash را منتشر کرد که حاوی چندین تصویر از وقایع این فیلم است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید فیلم The Flash منتشر شد. برادران وارنر در حاشیه پنل خود در Cinemacon. دومین تریلر رسمی فیلم فلش که در آن شاهد تیم سوپرگرل، بتمن و فلش هستیم تا ژنرال زاد را شکست دهند که مبارزه آسانی نخواهد بود. در ادامه می‌توان دو نسخه مختلف از فلش را مشاهده کرد که هر کدام در واقع از دنیای متفاوتی هستند و فلش دوم یک نور آبی روی خود دارد. در ادامه می‌توانید تریلر دوم فیلم The Flash را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تایید شده است که وقایع The Flash 30 سال پس از وقایع Batman Returns رخ خواهند داد. علاوه بر تریلر، کمپانی برادران وارنر این تریلر را نیز منتشر کرده است. همچنین یک پوستر جدید برای فلش، که در آن ما فلش را در کنار نسخه مایکل کیتون از بتمن و سوپرگرل می‌بینیم، و شما می‌توانید آن پوستر را در زیر ببینید:

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، درخواست تجدید نظر ساشا، کریسی کولمونز، ماریبل رز، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسودر میان بازیگران حضور در فیلم فلش تایید و اعلام شد. اندی موکاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون، نویسنده Bumblebee مسئول بود

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا