اخبار فیلم

تاریخ انتشار فصل 3 سریال The Witcher با انتشار اولین تریلر اعلام شد

نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر تاریخ انتشار فصل سوم The Witcher را تایید و اعلام کرد. فصل سوم این سریال در دو قسمت پخش می شود.

دیروز اولین پوستر رسمی فصل 3 سریال The Witcher بود منتشر شده و هم اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت این سریال پرطرفدار مشخص شد. امروز نتفلیکس اولین تریلر فصل سوم سریال Witcher را منتشر کرد که طی آن Geralt سعی می کند با کمک Yennefer به Ciri کمک کند و سپس شاهد نمایش Wild Hunt هستیم که به دنبال Ciri است. میتونی ادامه بدی اولین تریلر فصل 3 سریال The Witcher در YouTube Netflix تماشا کنید و سپس پوستر جدید فصل سوم این سریال را ببینید:

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم سریال The Witcher از این شبکه پخش خواهد شد.قسمت اول فصل سوم سریال The Witcher که شامل 5 قسمت اول خواهد بود از این سرویس پخش پخش خواهد شد. در تاریخ 29 ژوئن (8 ژوئیه) و سپس قسمت دوم فصل سوم این سریال فانتزی که شامل سه قسمت آخر این فصل می باشد در تاریخ 27 جولای از نتفلیکس پخش خواهد شد.

هنری کویل مثل جرالت، فریا آلن مثل سیری، آنیا چالوترا مانند ینفر، کیم کیست؟ در نقش وزیر جوی بیتی، مینا بورینگ، تام کانتون، جرمی کرافورد، ایمون فارن، ماهش جادو، ترنس مینارد، لارس میکلسن، میمی مکیسا، رویس پیرسون، ویلسون امبومیو، آنا شاهر، ترزا ویلسون رید، کاسی کلر، میسیا سیمپسون، بارت ادواردز، سیمون کالوو، لیز کار، اد توس، روبی هوپ، به گفته ژانگ، هیو اسکینر و کریستال آلوین آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Witcher حضور یافتند و به ایفای نقش پرداختند.

او مانند دو فصل اول، تهیه کنندگی فصل سوم سریال ویچر را بر عهده دارد لورن اشمیت هیریچ فصل سوم این سریال نیز مانند دو فصل قبل در 8 قسمت تولید شد. فصل سوم سریال The Witcher قرار است تابستان امسال از نتفلیکس پخش شود. همچنین هنری کویل بازیگر نقش گرالت پس از پخش فصل سوم سریال The Witcher سریال را ترک خواهد کرد و لیام همسورث جایگزین او خواهد شد. The Witcher برای فصل چهارم تمدید شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا