اخبار فیلم

چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال خانواده اژدها اضافه شدند

شبکه HBO از اضافه شدن چهار بازیگر دیگر به فصل دوم سریال House of the Dragon خبر داد.

از ماه گذشته فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon رسما آغاز شده و هم اکنون در جدیدترین قسمت خود قرار دارد اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری برای فصل دوم اسپین آف پیش درآمد Game of Thrones به بازیگران اضافه شده اند. سایمون راسل بیلی بازیگر فیلم شاه لیر، فردی فاکس بازیگر فیلم Slow Horses، گیل رنکین بازیگر سریال Perry Mason و ابوبکر سلیم بازیگر سریال Raised by Wolves چهار بازیگر جدیدی هستند که به این بازیگر پیوستند. بازیگران فصل. سری دوم خانواده اژدها اضافه شد.

راسل بیلی در نقش سر سایمون استرانگ، فاکس نقش گوئن هایتاور، رنکین نقش آلیس ریورز و آلن هال در فصل دوم House of the Dragon را بازی خواهد کرد. مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابیان فرانکل، ایوان میچل و تام گلن کارنی نیز از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آنها برای فصل دوم House of Dragons تایید شده است. است.

مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال خانه اژدها برخلاف برنامه ریزی اولیه در 8 قسمت تولید می شود و گفته می شود که بخشی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم شامل یک حجم بسیار زیاد است. جنگ، به فصل سوم سریال House of the Dragon منتقل شد و احتمالاً به زودی این سریال برای فصل سوم تمدید خواهد شد. همچنین امکان انجام فصل چهارم سریال House of the Dragon نیز وجود دارد.

فصل دوم خانواده اژدها قرار است در تابستان 2024 از شبکه HBO پخش شود. مانند فصل اول رایان کندال، ساخت سریال House of the Dragon با همکاری جورج آر آر مارتینخالق دنیای وستروس در حال کار بر روی این سریال است.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا