اخبار فیلم

ماجراجویی مگی و نیگان در منهتن در تریلر سریال The Walking Dead: Dead City

AMC تریلر جدیدی از سریال اسپین آف The Walking Dead: Dead City منتشر کرده است که بر ماجراهای مگی و نیگان تمرکز دارد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که AMC تریلر جدیدی از فیلم The Walking Dead: Dead City منتشر کرده است. قسمت آغازین سریال مردگان متحرک ساعت 5:30 روز 29 ژوئن به وقت ایران از شبکه های AMC و AMC+ پخش می شود و قسمت های بعدی هر هفته جمعه ها ساعت 4:30 پخش می شود. این تریلر با آهنگ Gimme Danger از گروه است اگی و ربودن همراه بود

دانلود ویدیو از آپارات

The Walking Dead: Dead City یک سریال اسپین آف است که بر اساس آن ساخته شده است لورن کوهن و جفری دین مورگان این نشان می دهد که اتحاد بعید بین مگی و نیگان برای فتح منهتن آخرالزمانی وجود دارد. این شهر در حال فروپاشی مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، نزاع و وحشت تبدیل کرده اند.

این سریال که قبلا با نام جزیره مردگان شناخته می شد توسط الی جورنتهیه کننده سریال Heels که به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری برنامه نیز فعالیت می کند. لورن کوهن و جفری دین مورگان اسکات م. گول زدن آنها از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال اسپین آف هستند.

سریال مردگان متحرک داستانی را روایت می کند که 10 سال پیش با مردی شروع می شود که سعی می کند خانواده اش را پیدا کند. این خانواده رشد کرد و کم کم اجتماعاتی شکل گرفت. آنها از جنگ جان سالم به در برده اند، به موفقیت رسیده اند و نسل جدیدی را به جامعه معرفی کرده اند. این داستان انسانیت است و داستان های بسیار بیشتری برای گفتن وجود دارد. این سریال بر اساس کمیک به همین نام ساخته شده است رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا