اخبار فیلم

اما استون در اولین تریلر فیلم Poor Yorgos Lanthimos به زندگی بازگشت

سرچ لایت پیکچرز اولین تریلر فیلم Poor Things به کارگردانی یورگوس لانتیموس و بازی اما استون و ویلم دفو را منتشر کرد.

مقالات مرتبط:

  • بهترین فیلم های اما استون از لالا لند تا برادمن

در دیگری اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم Poor Things منتشر شد و این فیلم جدیدترین فیلم است یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی فیلم هایی مانند The Lobster، The Killing of a Sacred Deer و The Favourite که سرچ لایت پیکچرز اولین تریلر آن را منتشر کرد، اما استون از مردگان بازگشته و اکنون زندگی جدیدی دارد. در زیر می توانید اولین تریلر فیلم Poor Things را تماشا کنید:

از یوتیوب تماشا کنید

فیلم Poor Things در دوران ویکتوریا اتفاق می‌افتد و داستان عاشقانه‌ای از عشق، اکتشاف و قدرت علمی را در این دوره روایت می‌کند. این فیلم داستان باورنکردنی بیل باکستر، زنی جوان را دنبال می کند که توسط دانشمندی عجیب اما منحصر به فرد به زندگی بازگردانده می شود. اما استون، ویلم دفو، مارک روفالو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جرد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی پمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور داشتند.

او مسئولیت نوشتن فیلمنامه فیلم Poor Things را بر عهده دارد تونی مک نامارا او پیش از این فیلمنامه The Favorite را با همکاری لانتیموس نوشته بود. استون قبلا با لانتیموس در فیلم Sugli با لانتیموس کار کرده بود که نامزد دریافت جایزه اسکار شد. همچنین اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در همکاری دیگری با لانتیموس در And که تاریخ اکران آن هنوز مشخص نشده است، بازی می کنند.

Poor Things در تاریخ 8 سپتامبر (17 نوامبر) اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا