اخبار فیلم

تولید فصل دوم The Last of Us به دلیل اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمد

تولید فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته است. ورایتی گزارش می دهد که انتخاب بازیگران برای فصل دوم این سریال تلویزیونی از اوایل این هفته در دست ساخت بود، اما اکنون به حالت تعلیق درآمده است.

قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، بازیگران از بازیگران خواستند قسمت‌هایی از The Last of Us Part II را بخوانند که فصل دوم بر اساس آن ساخته شده است. طبق گزارش Variety، فیلمنامه فصل دوم The Last of Us هنوز آماده نشده است، اما انتظار می رود فیلمبرداری آن در اوایل سال 2024 در ونکوور آغاز شود.

کریگ مازینیکی از سازندگان و گردانندگان سریال The Last of Us در روزهای اخیر در تجمع اعتراضی به همراه سایر اعضای انجمن نویسندگان آمریکا دیده شده و در حال حاضر هیچ فعالیتی از جمله شرکت در انتخاب بازیگران برای فصل دوم ندارد. همچنین نیل دراکمنخالق و نماينده سريال Last of Ace در حال حاضر مشغول كار بر روي اين سريال نيست.

فیلمنامه فصل اول The Last of Us توسط Karik Mazin و Neil Druckmann نوشته شده است. پخش این برنامه تلویزیونی در ژانویه 2023 آغاز شد و مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفت. هر قسمت از این سریال به طور متوسط ​​30 میلیون بیننده جذب کرده است. HBO پس از پخش قسمت دوم سریال را برای فصل دیگری تمدید کرد. پدرو پاسکال و بلا رمزی آنها برای ایفای نقش جول و الی در فصل دوم بازگشتند.

The Last of Us فصل 2 رویدادهای The Last of Us Part 2 را پوشش خواهد داد. چندی پیش کریگ مزین در مصاحبه ای با رسانه GQ تایید کرد که داستان دومین بازی این مجموعه طی چند فصل روایت می شود. نیل دراکمن تایید کرده است که با وجود جهش زمانی بین قسمت اول و دوم The Last of Ace، بازیگران الی در این سریال تغییری نخواهند کرد. بلا رمزی نیز اخیرا اعلام کرده است که طرفداران نباید تا پایان سال 2024 منتظر فصل دوم این سریال باشند.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا