اخبار فیلم

نقش پدرو پاسکال در فیلم آینده باربری

پدرو پاسکال برای بازی در فیلم Zack Kerger کارگردان فیلم Weapon of the Barbarian قرارداد امضا کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهراً همین را فهمیدیم پدرو پاسکالبازیگر The Last of Us برای بازی در فیلم Weapons قرارداد امضا کرد. زک کرگر، کارگردان بربری در راس این فیلم قرار دارد. به گزارش هالیوود ریپورتر، نیو لاین تهیه کننده این پروژه است و زک کرگر به عنوان نویسنده و کارگردان آن فعالیت می کند.

روی لی و مری یون از شرکت Vertigo ، ج. ژانویه. لیفشیتز و رافائل مارگولیس از BoulderLight Pictures و Zach Kreger تهیه کنندگان اسلحه هستند. هنوز جزئیاتی از داستان و نقش پدرو پاسکال در این فیلم در دست نیست. گزارشی از اوایل سال جاری این پروژه را یک «حماسه وحشتناک چند لایه و در هم تنیده» خواند که از نظر لحن شبیه کارگردان Magnolia است. پل توماس اندرسون مقایسه

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، انتظار می رود تیراندازی با اسلحه در زمان نامشخصی در پاییز امسال آغاز شود. زک کرگر با اشاره به پروژه سال گذشته اظهار داشت: “این فیلم جاه طلبانه تر از فیلم بربری است. این فیلم بسیار عجیب تر خواهد بود. نمی دانم که آیا می توانم آن را انجام دهم یا نه.” این کارگردان و نویسنده آمریکایی همچنین گفته است که در حال کار بر روی سناریویی است که در دنیای دی سی اتفاق می افتد.

پدرو پاسکال اخیرا فیلم Gladiator 2 را کارگردانی کرده است ریدلی اسکات آن را ضمیمه کرد پل عضلانیبازیگر فیلم Aftersun بری کیوگان، بازیگر فیلم The Banshees of Inisherin و دنزل واشنگتنبازیگر برنده اسکار The Equalizer 3 در گروه بازیگران.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا