اخبار فیلم

مونیکا بلوچی به مایکل کیتون و جینا اورتگا در Beetlejuice 2 پیوست

مونیکا بلوچی جدیدترین بازیگر زنی است که به این بازیگر پیوست Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون و با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا اضافه شد.

به تازگی، تاریخ انتشار دنباله Beetlejuice خاص و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. مونیکا بلوچی، ستاره مالنا و ماتریکس، پس از قراردادی با برادران وارنر، قرار است در فیلم Beetlejuice 2 بازی کند. بلوچی در این فیلم نقش همسر بیتل جویس مایکل کیتون را بازی خواهد کرد. زودتر برگشت مایکل کیتون و وینونا رایدر او قرار بود دوباره نقش خود را در Beetlejuice 2 بازی کند.

همچنین هالیوود ریپورتر بازمی گردد کاترین اوهارا در این فیلم ذکر شده است. علاوه بر بلوچی، جینا اورتگا در نقش لیدیا (دختر وینونا رایدر) و جاستین تروکس در نقشی نامعلوم دو بازیگر جدیدی هستند که تاکنون به جمع بازیگران Beetlejuice 2 اضافه شده اند. تیم برتون، مانند قسمت اول، دنباله Beetlejuice را کارگردانی خواهد کرد. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه از فیلمنامه Beetlejuice 2 را نوشته اند.

مونیکا بلوچی بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions در کنار مالنا و تجربه بازیگری در آثار دیگری مانند Spectre، Bram Stoker’s Dracula، The Apartment، Passion of the Christ، The Whistleblower و همچنین فیلم Astérix شناخته شده است. & Obelix: Mission Cléopâtre. از آثار آینده بلوچی می توان به Mafia Mamma و Ark: The Animated Series اشاره کرد.

Beetlejuice 2 در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 سپتامبر 1403) که هفته روز کارگر است به نمایش در خواهد آمد. انتظار می رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از دیروز در لندن آغاز شود.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا