اخبار فیلم

در اولین تریلر مینی سریال پرجمعیت به گذشته مرموز تام هالند بپردازید.

اپل تی وی پلاس اولین تریلر فیلم The Crowded Room با بازی تام هالند را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که اپل تی‌وی پلاس اولین تریلر سریال The Crowded Room را پخش کرده است. در این مجموعه درام هیجان انگیز، تام هالند نقش مرد جوانی را بازی می کند که با درگیر شدن در یک حادثه تیراندازی، متوجه چیز غیرمنتظره ای در زندگی خود می شود. این سریال با پخش 3 قسمت اول آن از 19 ژوئن (9 خرداد) کار خود را آغاز می کند و قسمت های زیر هر جمعه برای بینندگان پخش می شود.

در تریلر جدید فیلم The Crowded Room اثر دنی سالیوان همراه با نقش آفرینی تام هلند سعی می کند افراد و وقایع گذشته را به خاطر بسپارد. در حالی که با رئا گودوین در بازیگری آماندا وی به دلیل دست داشتن در تیراندازی تحت بازجویی قرار دارد. ریا به زودی شک می کند که ممکن است چیز دیگری در داستان پیچیده دنی پنهان باشد.

آکیوا گلدزمناو کارگردان و تهیه کننده اجرایی مینی سریال The Crowded Room است که برای نوشتن فیلمنامه A Beautiful Mind برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد. امی روزم، ساشا لین، خب چیس و راز جرثقیل آنها از دیگر بازیگرانی هستند که در این درام هیجانی به ایفای نقش می پردازند. از جمله بازیگران مهمان سریال اتاق های پارازیت می توان به موارد زیر اشاره کرد: جیسون آیزاک، کریستوفر ابوت، توماس سادوسکی و زاخاری گولینگر نقل قول.

در خلاصه داستان مینی سریال اتاق شلوغ آمده است: “این سریال ماجراهای دنی سالیوان را دنبال می کند که در سال 1979 به دلیل مشارکت در تیراندازی های شهر نیویورک دستگیر شد. این سریال جذاب و گیرا داستان زندگی دنی را از طریق مجموعه ای از مصاحبه ها روایت می کند. کارآگاه کنجکاو به دنبال بررسی فراز و نشیب های زندگی این جنایتکار و گذشته مرموز او برای کشف رازهای پنهان است.

الکساندرا میلچان تولید شده توسط EMJAG، آرنون میلچان، یاریو میلچان و مایکل شفر از نیو ریجنسی، با تام هالند، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی مجموعه اتاق شلوغ در اپل تی‌وی پلاس. این سریال درام هیجان انگیز با همکاری اپل و نیو ریجنسی تولید خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا