اخبار فیلم

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال جک رایان

آمازون تاریخ پخش فصل چهارم و آخر سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی را تایید و اعلام کرد.

در دیگری اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل چهارم و آخر سریال Tom Clancy’s Jack Ryan تایید و اعلام شد. آمازون اعلام کرده است که فصل چهارم جک رایان در تاریخ 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) از این شبکه پخش خواهد شد تا فاصله کوتاهی بین پخش فصل سوم و فصل پایانی این سریال وجود داشته باشد. . و فقط حدود 6 ماه. قبل از آن فاصله فصل اول و دوم سریال جک رایان 1 ساعت و 2 ماه و فاصله فصل دوم و سوم حدود 3 سال و 2 ماه بود.

فصل پایانی جک رایان نیز کوتاه ترین فصل خواهد بود و فصل چهارم این سریال تنها شامل 6 قسمت خواهد بود. پیش از این، سه فصل آخر هر کدام در 8 قسمت تولید شده بود و اکنون فصل چهارم دو قسمت کمتر دارد. فصل چهارم و پایانی جک رایان دو قسمت در هفته پخش خواهد شد و قسمت پایانی آن در تاریخ 14 جولای (23 جولای) پخش خواهد شد. در زیر می توانید اولین پوستر فصل چهارم و آخر سریال تام کلنسی جک رایان را مشاهده کنید:

جان کرازینسکی مثل جک رایان، صومعه کورنیش، وندال پاریس، مایکل کلی، بتی گابریل، مایکل بانیا و لوئیس اوزاوا چانگ کیاناز جمله بازیگرانی که در فصل چهارم سریال جک رایان حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین ون ویلموت تهیه کنندگی فصل پایانی سریال بر عهده جک رایان بود که پیش از این تهیه کننده فصل سوم این سریال بود.

در چهارمین و آخرین فصل سریال تام کلنسی، جک رایان، جک رایان با خطرناک‌ترین مأموریت خود به‌عنوان معاون جدید مدیر اجرایی سیا مواجه می‌شود که متهم به افشای فساد داخلی و افشای یک سری عملیات‌های پنهان است. که می تواند کشورش را آسیب پذیر کند. در حالی که جک و تیم تحقیقاتی اش فساد عمیق تری را کشف می کنند، او حقیقت خطرناک تری را کشف می کند، یک کارتل مواد مخدر که با یک سازمان تروریستی همکاری می کند که یک توطئه بسیار خطرناک را در نزدیکی کشورش کشف می کند و او را به این باور می رساند که علیه او آزمایش خواهد شد. سیستمی که او همیشه داشته و برای محافظت از آن مبارزه می کند.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا