اخبار فیلم

اعلام تاریخ شروع فصل دوم سریال خرس، انتشار اولین پوستر

FX و Hulu تاریخ شروع فصل دوم سریال The Bear را تایید و اعلام کردند. اولین پوستر فصل دوم این سریال طنز نیز منتشر شده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع فصل دوم Bear تایید و اعلام شده است. FX و Hulu اعلام کرده اند که پخش فصل دوم این سریال کمدی محبوب از 22 ژوئن 2023 در Hulu آغاز می شود. اولین پوستر فصل دوم سریال The Bear نیز منتشر شده است و در مرکز آن کارمن پرزاتو با بازی دیده می شود. یک بشقاب غذا، این غذای فریبنده را برای بینندگان سرو می کند. در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Bear داستان سرآشپز جوانی به نام کارمن پرزاتو را دنبال می کند که پس از خودکشی برادرش به خانه در شیکاگو باز می گردد تا ساندویچ فروشی ایتالیایی خانواده را تصاحب کند. جرمی آلن وایت، ابن ماس بچراک، آیو آدابیری، لیونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متسون، ابی الیوت، الیور پلات، کریس ویتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه سروانتس و کوری هندریکس.، در میان بازیگران حاضر در سریال خرس و ایفای نقش.

خرس توسط کریستوفر استورر و جوآنا کالو ساخته شد که برای فصل دوم سریال کمدی-درام بازگشته اند. پیش بینی می شود فصل دوم خرس در 8 قسمت به عنوان فصل اول تولید و پخش شود.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا