اخبار فیلم

تاریخ اکران Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا اعلام شد

برادران وارنر تایید کرد. تاریخ اکران Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون و با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار Beetlejuice 2 اعلام شد. دنباله Beetlejuice در 6 سپتامبر 2024، در هفته روز کارگر، روی پرده سینماها خواهد رفت. مایکل کیتون و وینونا رایدر آنها دوباره در Beetlejuice 2 این نقش را تکرار خواهند کرد و تیم برتون وظیفه کارگردانی این دنباله و همچنین قسمت اول را بر عهده خواهد داشت. جنا اورتگا، بازیگر نقش چهارشنبه آدامز، اخیراً به بازیگران Beetlejuice 2 پیوست.

اورتگا قرار است نقش لیدیا، دختر شخصیت وینونا رایدر در Beetlejuice 2 را بازی کند.همچنین جاستین تروکس که در سریال The Leftovers بازی کرده بود، دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران Beetlejuice 2 اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر در دست نیست. در این فیلم فیلمبرداری و تولید دنباله Beetlejuice نیز قرار است از چهارشنبه این هفته در لندن آغاز شود. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه از فیلمنامه Beetlejuice 2 را نوشته اند.

مایکل کیتون، الک بالدوین، جینا دیویس، کاترین اوهارا، وینونا رایدر و مری چیتام، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Beetlejuice و ایفای نقش. این فیلم با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شد و توانست نزدیک به 75 میلیون دلار در گیشه بفروشد. Beetlejuice برنده جایزه اسکار بهترین گریم در جوایز اسکار 1989 و همچنین نامزد دو جایزه بفتا شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا