اخبار فیلم

نقش متیو مک کانهی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King

متیو مک کانهی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King به کارگردانی اندرو پترسون بازی می کند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این را با خبر شدیم متیو مک کانهی او برای ایفای نقش اصلی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King انتخاب شد. اندرو پترسونکارگردان The Vast of Night نویسندگی و کارگردانی Black Bear Pictures را بر عهده دارد.

The Rivals of Amziah King “به شدت جوی و شخصیت محور” است و داستانی را روایت می کند که در قسمتی دورافتاده از اوکلاهاما اتفاق می افتد. در حال حاضر جزئیات داستان این تریلر جنایی مخفی نگه داشته می شود، اما متیو مک کانهی نقش اصلی را بازی می کند. این فیلم در جشنواره کن به فروش خواهد رسید.

دیوید هیمنتهیه کننده فیلم گفت: “وقتی برای اولین بار The Vast of Night را تماشا کردم، می دانستم اندرو پترسون کارگردانی با استعداد با رویکردی منحصر به فرد است. من از کار با اندرو و او و متیو بسیار هیجان زده هستم.” [مک‌کانهی] من از ساخت فیلم آمازیا کینگ حمایت می کنم که فکر می کنم اثر فوق العاده ای خواهد بود.

اندرو پترسون و دیوید هیمن جفری کلیفورد، وال گرینفیلد، تدی شوارتزمن و مایکل هیملر آنها به عنوان تهیه کننده The Rivals of Amziah King مشغول به کار هستند. متیو مک کانهی اخیراً در فیلم های یونیورسال سینگ 2، سونی و مامور الویس نتفلیکس بازی کرده است. این بازیگر 53 ساله آمریکایی در حال مذاکره برای ایفای نقش در دنباله ای بدون عنوان سریال یلوستون است.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا