اخبار فیلم

رویارویی جیسون استاتهام با بزرگترین مگالودون تاریخ در تریلر فیلم Meg 2: The Trench

برادران وارنر شرکت کردند. اولین تریلر و پوسترهای جدید فیلم Meg 2: The Trench با بازی جیسون استاتهام.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که برادران وارنر. او عکس هایی از تریلر جدید و پوسترهای دنباله The Meg را با طرفداران به اشتراک گذاشت. The Meg 2: The Trench یک فیلم با نقش آفرینی است جیسون استاتهام قرار است در 4 آگوست 2023 (4 اوت 2023) اکران شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان The Meg 2 می خوانیم: «با جیسون استاتهام و وو جینگ در اعماق آب های ناشناخته غوطه ور شوید و این تیم تحقیقاتی بی باک را در یک سفر به عمیق ترین قسمت های اقیانوس همراهی کنید. هنگامی که یک عملیات ماینینگ شرورانه ماموریت تیم را تهدید می کند و اعضای گروه را مجبور به مبارزه خطرناک برای بقا می کند، ماجراجویی آنها به هرج و مرج تبدیل می شود. قهرمانان ما در مواجهه با مگالودون‌های غول‌پیکر و شکارچیان بی‌رحم محیطی، باید قبل از تمام شدن زمان، شکارچیان بی‌رحم را پیشی بگیرند و از عقل خود برای شکست دادن آنها استفاده کنند.

بن ویتلی او پس از کارگردانی ربکا، ABCs of Death and Murder، The Meg 2: The Trench را کارگردانی کرد. یان هوبر، اریک هاپر و دین گرگاریس فیلمنامه این دنباله بر اساس دومین رمان از مجموعه کتاب های پرفروش است استیون آلتون آن را میدان نوشتن کردند. لورنزو دی بوناونتورا و بیل اوری آنها دوباره مسئول تولید مگ 2 هستند کاترین یانگ، لی روگینگ، اچ. دختر والش، جرالد مولین و رندی گرینبرگ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت می کنند.

جیسون استاتهام، کرنک، وو جینگ، زمین سرگردان گالری سیناعشق در واقع بازیگر کلیف کورتیسبازیگر فیلم روز آموزش اسکایلار ساموئلزبازیگر سریال تیزهوشان (استعداد) پیج کندیبازیگر یک روز در زندگی، شویا سوفیا کی، بازیگر The Meg و سرجیو پرس مانچاتا آنها در فیلم Meg 2: The Trench ایفای نقش می کنند.

مگ جیسون استاتهام را در نقش یک متخصص کوسه بازی کرد که با چنگال و دندان با یک کوسه غول پیکر ماقبل تاریخ به نام مگالودون مبارزه کرد. این فیلم بر اساس و کارگردانی Meg: A Novel of Deep Terror ساخته شده است جان لاک پشتاو کارگردان فیلم گنجینه ملی بود. The Meg با بودجه 178 میلیون دلاری 530.2 میلیون دلار فروش داشت.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا