اخبار فیلم

هریسون فورد در فیلم Thunderbolts و Captain America 4 به دنیای سینمایی مارول پیوست

هریسون فورد یک بازیگر جدید خواهد بود ژنرال تاندربولت راس در دنیای سینمایی مارول و او در فیلم Thunderbolts و کاپیتان آمریکا 4 جلوی دوربین خواهد رفت.

مدتی پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو هریسون فورد را به عنوان ژنرال تاندربولت، رئیس جدید دنیای سینمایی مارول در نظر گرفته است. Thunderbolts تایید شد، اما Lucasfilm آن را مسدود کرد تا از حواس‌پرتی ایندیانا جونز 5 جلوگیری کند. همچنین مشخص نبود که آیا فورد در نهایت نقشی در MCU بازی خواهد کرد یا خیر، اما اکنون طبق آخرین گزارش‌ها اخبار سینما و تلویزیونحضور هریسون فورد در دنیای سینمایی مارول قطعی به نظر می رسد.

اسلش فیلم گزارش داده است که هریسون فورد رسما قرار است نقش ژنرال تاندربولت راس را در دنیای سینمایی مارول بازی کند و او این کار را انجام خواهد داد. فیلم صاعقه ها حضور خواهند داشت. در واقع تاندربولت راس نقشی شبیه به نقش آماندا والر در سریال جوخه انتحار بازی می کند. جف اسنایدر، یکی از افراد مشهور سینما، این خبر را تایید کرد و گفت که فورد نه تنها در فیلم Thunderbolts ظاهر خواهد شد، بلکه در فیلم Captain America: New World Order نیز نقش راس را بازی خواهد کرد.

ویلیام هرت پیش از این در فیلم های The Incredible Hulk، Captain America: Civil War، Avengers: Infinity War و Black Widow نقش ژنرال راس را بازی کرده بود، اما بیشتر حضور او کوتاه بود و حالا هریسون فورد جایگزین او در Take the MCU خواهد شد. ویلیام هرت اوایل سال جاری درگذشت. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا در آینده شاهد هالک قرمز خواهیم بود یا اینکه فورد فقط راس در MCU خواهد بود.

Thunderbolts برای اکران در 26 ژوئیه 2024 برنامه ریزی شده است که مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول را به پایان خواهد رساند. فلورانس بوگه در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستان، راسل سفید مانند جان واکر با نام مستعار مامور ایالات متحده، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار The Red Guardian، هانا جان کامن روح اولگا کوریلنکو در نقش مدیر وظیفه و جولیا لوئیس دریفوس در نقش والنتینا، اعضای گروه رعد و برق تشکیل می دهند.

فیلم Captain America: New World Order برای اکران در تاریخ 3 می 2024 (14 مه 1403) برنامه ریزی شده است و احتمالاً فورد را برای اولین بار در آن فیلم خواهیم دید. آنتونی مکی مانند سم ویلسون با نام مستعار کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با بازی خواکین تورس در نقش شاهین جدید. تیم بلیک نلسون در نقش فرمانده به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، شیره هاس در نقش صبرا و کارل لمپلی آنها در نقش آیزایا بردلی جزو بازیگران فیلم Captain America 4 هستند و این نقش را بازی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا