اخبار فیلم

ویدیوی پشت صحنه از شیرین کاری های کریس همسورث و صحنه های اکشن از Extract 2

نتفلیکس ویدیویی از Extraction 2 با بازی کریس همسورث منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویری از پشت صحنه به صحنه های رسمی این فیلم اکشن هستیم.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی رسمی Extraction 2 منتشر شد. نتفلیکس در جریان Tudum اولین ویدیوی رسمی از دنباله Extraction را منتشر کرد که اکثر آن ها در پشت صحنه تولید این فیلم هستند که طی آن شاهد خلق پشت صحنه برخی نیز هستیم. صحنه های اکشن و شیرین کاری برای فیلم در هوای کاملا برفی. . در Extraction 2، تایلر ریک پس از زنده ماندن از وقایع قسمت اول، در یک ماموریت جدید شرکت خواهد کرد. در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقالات مرتبط

  • استخراج نقد فیلم

کریس همزوورث که در نقش تایلر ریک و بازگشت نیک خان از گلشیفته فراهانی برای ایفای مجدد نقش های خود در Extraction 2 چندی پیش نتفلیکس در پایان فیلم Extraction با انتشار ویدئویی سرنوشت این شخصیت را فاش کرد و متوجه شدیم که او چگونه خواهد بود. بازگشت در ادامه این فیلم. تا به امروز حضور نماینده دیگری در مکمل عصاره تایید نشده است. همچنین مانند قسمت اول جو روسو وی همچنین نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن را بر عهده داشت.

علاوه بر این، جو روسو به همراه برادرش، آنتونی روسو آنها به عنوان تهیه کننده در ادامه فیلم Extraction حضور دارند و AGBO که متعلق به این دو برادر است، مسئولیت تولید فیلم Extraction 2 را بر عهده خواهد داشت. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که بیش از 99 میلیون کاربر شبکه Extraction را در چهار هفته اول انتشار علاوه بر این فیلم اکشن، همسورث در همکاری جدیدی با نتفلیکس در فیلم Escape From Spiderhead که تابستان امسال اکران شد، بازی کرده است.

Extraction 2 در سال 2023 در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا