اخبار فیلم

تصاویر جدید فیلم Black Panther 2 منتشر شد

عکس های جدیدی از Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده توسط مجله Empire با تمرکز بر شوری.

مرداد ماه امسال بود استودیو مارول آWhalen تریلر Black Panther: Wakanda Forever را در پنل خود در San Diego Comic-Con منتشر کرد و تریلر مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدید منتشر شده برای Black Panther 2 مجله Empire نسخه جدید خود را به Black Panther 2 اختصاص داد و به همین دلیل شاهد انتشار دو تصویر کاور از Black Panther: Wakanda Forever هستیم.

در عکس روی جلد اصلی شاهد حضور شوری، نمور و راموندا هستیم و در عکس دوم ماسک پلنگ سیاه را با طراحی متفاوت مشاهده می کنیم. همچنین دو تصویر جدید از فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است که در یک تصویر ظاهر جدید شوری و در تصویر دیگر شوری آماده مبارزه در کنار راموندا است. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مقالات مرتبط:

  • آیا دکتر دام در پلنگ سیاه 2 است؟

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تانوک هوئرتا، ​​آنجلا باست، دنی گوریرا، مارتین فریمن و دومینیک تورن و مایکل کول، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در Black Panther: Wakanda Forever ظاهر شدند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین رایان کوگلر کارگردان فیلم Black Panther کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشت.

Black Panther: Wakanda Forever برای اکران در 11 نوامبر برنامه ریزی شده است. Black Panther 2 قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را به پایان برساند.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا