اخبار فیلم

یک سریال معمایی ماوراء طبیعی جدید توسط سازندگان Stranger Things در نتفلیکس ساخته شده است.

نتفلیکس با همکاری استودیوی برادران دافر، سازندگان Stranger Things، در حال توسعه یک سریال ماوراء طبیعی و معمایی جدید است.

جولای گذشته بود برادران دافر، خالقان سریال Stranger Things، استودیوی فیلمسازی خود را به نام Upside Down Pictures تشکیل دادند و سپس قراردادی چند جانبه با نتفلیکس برای تولید چندین پروژه از جمله Death Note، The Talisman و Stranger امضا کردند. Things و دو سریال اصلی و جدید دیگر که شامل سری جدید برادران دافر می شود. حالا به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونسریال اصلی جدید نتفلیکس فاش شد.

نتفلیکس رسماً The Boroughs را به رنگ سبز روشن کرده است و برادران دافر به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال ماوراء طبیعی و رازآلود فعالیت می کنند. جفری آدیس و ویل متیوز، خالقان The Dark Crystal: Age of Resistance، خالقان و تهیه کنندگان The Boroughs هستند، یک سریال اسرارآمیز که در یک جامعه بازنشستگی به ظاهر زیبا در صحرای نیومکزیکو اتفاق می افتد و بر روی گروهی از افراد غیر عادی متمرکز است. قهرمانان: برای آنها عادی است که برای جلوگیری از دزدیده شدن چیزی با هم متحد شوند.

برادران دافر در بیانیه‌ای می‌گویند: «ما مدت‌هاست که از طرفداران نوشته‌های جف و ویل بوده‌ایم، و زمانی که آن‌ها افکار خود را در مورد The Boroughs به ما نشان دادند، بلافاصله متوجه شدیم که چیز خاصی در دست دارند. در حالی که قهرمانان The Boroughs چند سال از بچه‌های سریال Stranger Things بزرگتر هستند، آنها یک گروه دوست‌داشتنی از شخصیت‌های خارق‌العاده هستند و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا شما در این ماجراجویی خنده‌دار، خنده‌دار و عمیقاً تکان‌دهنده به ما بپیوندید. . »

برادران دافر در حال حاضر مشغول تولید فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things هستند و مدتی پیش تایید شد که یک سریال انیمیشنی بر اساس این سریال تولید خواهد شد اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا