اخبار فیلم

پخش اولین تریلر بلند The Last of Us با حضور پدرو پاسکال در نقش جواهر

به مناسبت ورود The Last of Us، HBO اولین تریلر کامل سریال The Last of Us را به طرفداران تحویل داده است. این اثر در سال 2023 پخش خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، HBO اولین تریلر رسمی کامل سریال The Last of Us را منتشر کرد. به عنوان تهیه کننده HBO و PlayStation Productions (تیم مشترک سونی اینتراکتیو اینترتینمنت و سونی پیکچرز برای اقتباس های سینمایی و تلویزیونی از بازی های پلی استیشن)، در سال 2023 از HBO و HBO Max به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

در 26 سپتامبر هر سال، استودیوی ناتی داگ روز Last of Us را با طرفداران خود به روش های مختلف جشن می گیرد. زیرا 26 سپتامبر، تاریخ آغاز شیوع عفونت مغزی کوردیپس در جهان است. یک رویداد داستانی مهم که جهان را برای همیشه در دنیای Last of Ace تغییر داد. امسال، ما شاهد پخش اولین تریلر کامل سریال The Last of Us هستیم. می توانید تریلر زیر را تماشا کنید که در آن آهنگ Alone and Forsaken ساخته شده است هنک ویلیامز این آهنگ با آهنگی همراه بود که قبلاً توسط افراد علاقه مند به سری بازی های The Last of Us شنیده شده بود.

دانلود فیلم از ابرات

علاوه بر چیزهای بدیهی مانند تلنگرها و قسمت آشنای گروه Fireflies، جزئیات مختلف در تریلر مستقیماً قسمت های Last of Ace بازی را به مخاطب یادآوری می کند. در تریلر می شنویم: “این شانس شماست؛ بهترین شانسی که ما داریم. شما آن را زنده نگه دارید و همه چیز را درست کنید. هر کسی را که می توانید نجات دهید، نجات دهید.”

پدرو پاسکال به عنوان جوئل میلر، بلا رمزی مثل الی، آنا تورو مثل تس، طوفان قرمز به عنوان رایلی و گابریل لونا در نقش تامی میلر از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند. این کار کریگ مازین، سازنده سریال چرنوبیل و نیل دراکمن، سازنده سری بازی های Last of Us.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا