اخبار فیلم

اعلام تاریخ پخش سریال جدید The Witcher تا زمان اعلام فصل پخش فصل سوم سریال The Witcher.

نتفلیکس به طور رسمی تاریخ انتشار بازی The Witcher: Blood Origin را تایید و اعلام کرد. همچنین زمان تقریبی فصل سوم سریال ویچر نیز مشخص شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش The Witcher: Blood Origin تایید و اعلام شد. نتفلیکس طی برنامه Tudum Show تایید کرد که پیش درآمد سریال Witcher در تاریخ 25 دسامبر سال جاری (4 دسامبر) از این سرویس پخش خواهد شد. همچنین فصل سوم سریال The Witcher تا قبل از تابستان 2023 در نتفلیکس منتشر نخواهد شد و در زیر اولین پوستر سریال The Witcher: Blood Origin و فصل سوم سریال The Witcher را مشاهده می کنید:

اولین پوستر فصل سوم سریال The Witcher

لارنس اورین در نقش فیال، سوفیا براون در نقش بیماری، میشل تو در نقش سیان، لنی هنری مثل بالور، میرن مک در نقش پرنسس مروین، ناتانیل کورتیس مثل سیندرلا دیلن موران مانند Uthrok One-Nut، جیکوب کالینز لوی در نقش اوردین، لیزی انیس زکار هیو نوولی مثل کالین، فرانچسکا میلز در نقش مولدوف، امی ماری به عنوان فنریک و زک وایت در نقش سیندریل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Witcher: Blood Origin حضور یافتند و به ایفای این نقش پرداختند.

سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین آف محدود از سریال Witcher باشد که تنها در 6 قسمت تولید و منتشر خواهد شد. دکلان دوبارا و لورن اشمیت هیسریش آنها مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده داشتند. پیش از این بارا مسئولیت نگارش قسمت چهارم از فصل اول سریال The Witcher را بر عهده داشت که قرار است در کنار هیسریچ، خالق سریال اصلی، تهیه کنندگی سریال The Witcher: Blood Origin را بر عهده داشته باشد. آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به عنوان مشاور در سری جدید ویچر حضور دارد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا