اخبار فیلم

اعلام تاریخ پخش سریال 1899 کار جدید سازندگان دارک و نتفلیکس

نتفلیکس بالاخره تاریخ نمایش داده شد سریال 1899 اثر جدید سازندگان سریال Dark است که به طور رسمی تایید و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش سریال 1899 تایید و اعلام شد. در جریان رویداد Tudum، نتفلیکس اعلام کرد که این سریال در تاریخ 17 نوامبر سال جاری (26 آبان) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. سریال 1899 در واقع سریال جدیدی از سازندگان سریال Dark است که در یک کشتی مهاجران جریان دارد که در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد وقایع آن در دست نیست و تئوری های زیادی در مورد سریال 1899 وجود دارد مانند آنچه که مربوط به آن است. مثلث برمودا یا سریال تاریک.

سریال 1899 در 8 قسمت تولید شد و یک اثر چند زبانه بود، اما انگلیسی به عنوان زبان اصلی سریال اعلام شد. این سریال قرار است امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود. سریال 1899 قرار است داستان کشتی حامل مهاجران را روایت کند. این کشتی حاوی مهاجرانی از کشورهای مختلف قاره کهن (اروپا) است و قرار است مهاجرانی را در مسیر لندن به نیویورک منتقل کند که طی آن رویدادهایی برای آنها رقم خواهد خورد.

سریال 1899 که داستانی کاملا اصیل دارد، داستان سرنشینان این قایق را روایت می کند که از کشورهای مختلف اروپایی آمده اند و با امید و رویاهای تازه برای زندگی بهتر در قرن جدید کشورشان را به مقصد آمریکا ترک کرده اند. وقتی کشتی مهاجر دیگری را در دریا کشف می کنند، سفرشان به سفری غیرمنتظره تبدیل می شود. آنچه او قبلا به آنها قول داده بود به یک کابوس وحشتناک تبدیل می شد.

امیلی بیچم، آندریاس بیچمن، آنئورین برنارد، میگل برناردو، ماسی موسیف، لوکاس لینگارد تونسن، روزالی کریگ، کلارا روسیگر، ماریا اروالتر، یان گیل، ماتیلد الیور، خوزه پیمنتائو، ایزابلا وی، گبه وانگ، الکساندر فلیلو ویلیام و آنتون لسر، از جمله بازیگران حاضر در سریال 1899 و ایفای نقش است. باران بو اودار و یانته فریسسازندگان سریال Dark مسئولیت ساخت این سریال ترسناک را بر عهده داشتند.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا