اخبار فیلم

اعلام تاریخ پخش چهارشنبه تا اولین ویدیو سریال جدید خانواده آدامز

نتفلیکس با انتشار ویدیو و پوستری تاریخ پخش چهارشنبه سریال جدید خانواده آدامز را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش سریال چهارشنبه تایید و اعلام شد. نتفلیکس در طول Tudum تایید کرد که مجموعه جدید خانواده آدامز در تاریخ 23 نوامبر سال جاری در این سرویس استریم پخش خواهد شد. اولین ویدیوی سریال چهارشنبه نیز منتشر شد که در آن آدامز و تینگ را می بینیم که دست زنده را به وفاداری خود به او متقاعد می کنند. در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین اولین پوستر سریال چهارشنبه با محوریت چهارشنبه آدامز منتشر شده است که در ادامه می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

جینا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، کاترین زتا جونز مانند مورتیشیا آدامز، لوئیس گسمن به عنوان گومز آدامز، کریستینا ریچی، گوندولین کریستی، ریکی لیندوم، جیمی مک شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما مرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت، از جمله بازیگران حاضر در سریال چهارشنبه و ایفای نقش.

سریال چهارشنبه به عنوان یک سریال پلیسی، فراطبیعی و مرموز توصیف می شود که چهارشنبه آدامز را به عنوان یک دانش آموز در آکادمی Nevermore نشان می دهد. وینیزدی از یک طرف در تلاش است تا بر توانایی های روانی در حال ظهور خود مسلط شود و از طرف دیگر باید جلوی داد و بیداد و بی قانونی هیولایی که مردم شهر را به وحشت انداخته است را بگیرد. او همچنین باید معمای فراطبیعی را که والدینش 25 سال درگیر آن بوده اند، حل کند. همه این ها در حالی اتفاق می افتد که چهارشنبه با روابط جدید و پیچیده زیادی در Nevermore روبرو است.

سریال چهارشنبه قرار است پاییز امسال از نتفلیکس پخش شود. تیم برتون او تهیه کننده و کارگردان سریال چهارشنبه بود و 4 قسمت از آن سریال را کارگردانی کرد. همچنین آلفرد گوف و مایلز میلار، نویسندگان و خالقان مجموعه اسمال ویل، قرار است به عنوان نویسنده و مجری در خانواده آدامز ظاهر شوند. فصل اول سریال جدید خانواده آدامز در 8 قسمت تولید و پخش می شود.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا