اخبار فیلم

کریس سندرز در حال مذاکره نهایی برای بازی در نقش استیچ در فیلم لایو اکشن لیلو و استیچ است

کریس سندرز در حال مذاکره نهایی برای بازی در نقش استیچ در فیلم لیلو و استیچ دیزنی است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که صداپیشه بالقوه برای شخصیت استیچ در لایو اکشن دیزنی، لیلو و استیچ تعیین شده و تعدادی از بازیگران قبلاً برای این نقش تایید شده اند. همانطور که هالیوود ریپورتر گزارش داد، کریس سندرزصداپیشه استیچ و کارگردان انیمیشن لیلو و استیچ در حال مذاکره نهایی برای بازی دوباره این موجود آبی عجیب هستند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، زک گالیفیاناکیس که در فوریه به Lilo & Stitch پیوست، در نقش Gamba ظاهر می شود، دانشمندی که Stitch را ایجاد کرده است. همچنین متوجه شد که بیلی مگنوسن او در بازسازی لیلو و استیچ نقش پلیکلی، موجود بیگانه یک چشم را بازی می کند. تیا کریرصداپیشه اصلی نانی نقش شخصیت جدیدی به نام خانم ککوآ را بازی می کند. در حالی که امی هیل، صداپیشه اصلی خانم هاساگوا نقش شخصیت جدیدی به نام توتو را بازی می کند.

در خلاصه داستان انیمیشن اصلی لیلو و استیچ می خوانیم: «لیلو، یک دختر تنها هاوایی، یک سگ کوچک زشت را به خانه می آورد و نام او را استیچ می گذارد. لیلو با عشق، ایمان و اعتقاد تزلزل ناپذیرش به اوهانا، مفهوم خانواده هاوایی، مهارت مراقبت از دیگران را به صحنه می آورد.

لیلو و استیچ به عنوان چهل و دومین انیمیشن بلند انیمیشن دیزنی در سال 2002 منتشر شد. الهه چیسکریس سندرز، تیا کریر دیوید اوگدن استیرز، کوین مک دونالد، قوچ نیش، کوین مایکل ریچاردسون و جیسون اسکات لی آنها از جمله صداپیشه هایی هستند که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند. این انیمیشن با فروش 270 میلیون دلاری در گیشه موفق شد و نامزد دریافت جایزه اسکار در رشته بهترین انیمیشن شد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا